MĚSÍČNÍ VÝZVA | Duben 2016

Ještě jednou Vás zdravím a přeji pěkný den :)
Jsem tu se slibovanou měsíční výzvou. Byť se mi tu březnovou splnit tak docela nepodařilo, pokoj si nedám. Dubnová je totiž podobně nabitá. 
Přichystanou hromádku otevírá Čechov, jakožto zástupce klasické literatury. Zatím jsem si připravila jen teňounkou knížečku O lásce. Jeho Racka jsem si zamilovala, tak snad se mi zalíbí i tento titul. Musím tu klasiku dohánět, mám místy ostudné mezery O:)
Většinu dubnové výzvy však tvoří pořádně napínavá literatura. Mám tu hned dva zbrusu nové kousky - Pod kůží a Polámané panenky. Obě knihy mi přišly v objednávce od Martinusu, společně s již přečtenou Poslední aristokratkou a v této chvíli rozečtenými Bílými kostmi. Nemohu se dočkat, až se pustím i do těchto titulů. 
Dále mám připravený Uloupený život, biografii Jaycee Dugardové... Včera jsem do ní nakoukla a kniha vypadá opravdu strašně zajímavě, pojetí se zdá originální, takže jsem zvědavá, jaké to bude.
A jako poslední napínačku jsem si vybrala Dřív než půjdu spát. Viděla jsem film, který se mi líbil, a pak jsem na knihu narazila ve slevách na buxu - takže víte, jak to bylo dál. 
Společnost všem těmhle nervákům dělá rozkošný Medvídek Pú. Moje mamka ho zbožňuje a já se přistihla, že jsem ho vlastně nikdy nečetla. Je čas to napravit. Ráda si sem tam přečtu nějaký naivní i pohádkový příběh, byť jsem z nich dávno odrostla - přísahám, i v pětadvaceti si fakt dokážu vychutnat muminky.
Poslední dvě knížky se mi přetáhly z března na duben, a sice Slepé mapy od Terezy Brdečkové, které jsem začala číst, ale nějak mi nesedly, takže je po pár stránkách odložila. Jsem na ně ale strašně zvědavá, tak to chci v dubnu zkusit znovu, jestli se nezadaří lépe. Taky jsem nezvládla Kytici, ale tu už v dubnu prostě musím dát :) Ostatní knihy z březnové výzvy jsem buď přečetla, nebo mě nějak nechytly, takže je nechávám trochu odležet. 
 Povídejte Vy - co plánujete na duben? A četli jste některé knížky, na které se já teprve chystám? Dojmy, názory, recenze...? Podělte se prosím v komentářích :)

Přeji Vám krásný aprílový pátek a podařený víkend,
"nashledanou" v pondělí,
K

12 komentářů :

  1. Polámané panenky jsou skvělé! Četla jsem v březnu a nemohu se dočkat druhého dílu Dobře se dívej :)
    Na knihu Dřív než půjdu spát se také chystám :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář a jsem ráda, že jsi z Polámaných panenek tak nadšená - doufám, že se do Jeffersona zamiluji jako Ty :) už se nemůžu dočkat, až se do nich pustím - jen co dočtu Pod kůží... Příjemné čtení a krásné jarní dny i Tobě!

      Vymazat
  2. Nádherná výzva - asi se znovu nechám inspirovat. Medvídka Pú totiž miluju už od dětství a navíc ho vlastním v překrásném vydání od albatrosu :)
    Ke Kytici už jsem se vyjadřovala, to je taky moje srdcovka. Polámané panenky mám přichystané, třeba se nám je tento měsíc podaří přečíst oběma. Pod kůží si chci koupit a Dřív než půjdu spát už mám na poličce taky děsně dlouho.
    Držím Ti palce v klasikách a s českými autory, v tomto směru bych se taky měla zlepšit :)
    Tak se měj nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju za komentář a jsem ráda, že uvažuješ o Medvídkovi Pú :) A taky se těším na Tvůj názor na Polámané panenky, já jsem na ně neskutečně zvědavá a slibuju si od knihy celkem dost :) Jinak Pod kůží můžu zatím doporučit, je to celkem povedené, ale na zadek jsi si zatím nesedla - uvidíme, jak se to vyvrbí :) Krásné pondělí přeji :)

      Vymazat
  3. Medvídka Pú jsem taky nikdy nečetla. Ale ten seriál miluju, takže mám knihu taky určitě v plánu. Jen nevím, kdy se do ní pustím. Nějak se mi ty knížky k přečtení kupí >.<
    immell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrůza, mě ty moje plánované knihy taky válcují :) Doufám, že se k Púovi brzy dostaneš, určitě to bude krásné čtení :) Děkuji za komentář a měj se krásně :)

      Vymazat
  4. To vypadá parádně! (Upřímně, už teď se těším na recenze a jsem zvědavá, jak se se svou výzvou popereš.)

    A proboha! Medvídek Pú! Já jsem příšerná a zavrženíhodná lidská bytost, ale taky jsem ho vlastně nikdy nečetla (a mám takový příjemný pocit, že ho někde, v nějaké zastrčené poličce, v nějakém temném koutku, dokonce máme), takže se tebou nechám inspirovat a rozhodně ho zkusím najít a přečíst, protože jsem viděla pár citací z knihy, u kterých mi bylo až skoro do breku (já jsem taková hrozně sentimentální a melancholická, řvu v podstatě u všeho).

    Takže jo, těším se, až se dozvíme, jak ti to s tou výzvou šlo a přeju ti, aby sis všechny zvolené tituly užila! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a moc děkuji za milý komentář :) V prvních dnech jsem se do toho opřela, tak snad mi to vydrží a s výzvou si poradím :) Jsem ráda, že jsem tolik z Vás nalákala na Medvídka Pú, to mě opravdu moc těší a budu ráda, když si ho přečteme. Měj se krásně! :)

      Vymazat
  5. Držím prsty, aby si výzvu úspešne zvládla. :) O Polámaných panenkách som počula, že je to vraj neskutočný masaker :D Tak som zvedavá na tvoju recenziu. :) Prajem príjemné čítanie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář a podporu :) Polámaných panenek už se fakt nemůžu dočkat, za chvíli se na ně vrhnu... a masakr, to je tak nějak moje. Jsem asi literární úchyl, ale tyhle drsnější knihy mě fakt baví. Příjemné dubnové čtení i Tobě, měj se moc hezky :)

      Vymazat
  6. Dřív než půjdu spát se mi líbila, film chci také zkouknout. Uloupený život na mě čeká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Uloupený život se chystám už za chvíli... A jsem ráda, že se Ti Dřív než půjdu spát líbilo, myslím, že máme vcelku podobný vkus, tak věřím, že i mně se kniha zalíbí :) Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates