KNIŽNÍ TIP | Jepice (James Hazel)

Tento týden vtrhla do knihkupectví asi nejočekávanější jarní novinka na nakladatelství Domino. Thriller Jepice od Jamese Hazela představuje slibný začátek nové série s detektivem Charliem Priestem. Přestože se jedná o autorovu prvotinu, jsem si téměř jistá, že nás čeká parádní jízda. V Dominu mají nos na vynikající autory a pro české čtenáře už objevili celou řadu talentů (za všechny vzpomeňme například naprosto excelentní Jákobovy barvy 😍). Jepice dozajista nebude výjimkou. Já sama se na čtení moc těším a věřím, že tohle bude jedna z těch záležitostí, od kterých se prostě nejde odtrhnout.

Zaznamenali jste Jepici mezi letošními jarními novinkami? Těšíte se na ni, nebo se ji číst nechystáte? Budu moc ráda, když napíšete dole pod článkem komentář 😊

Zmasakrované tělo v lese. Pečlivě vypracovaný plán vraždy. A sedmdesát let, které obě události dělí. Charlie Priest, bývalý policejní vyšetřovatel a nyní prestižní londýnský právník, se stane obětí útoku. Ve vlastním bytě ho přepadne muž, který se vydává za policistu a dožaduje se jakýchsi tajných dat. Priest mu je ale dát nemůže, protože je nemá, a jen díky zkušenostem z policejní služby dokáže o vlásek uniknout smrti. Krátce nato se v Priestově kanceláři objeví bohatý a vlivný podnikatel Kenneth Ellinder, aby si ho najal k vyšetřování rituální vraždy svého syna. Vzápětí vyjde najevo, že zavražděný mladík byl oním záhadným útočníkem a Priest je tudíž jedním z posledních lidí, kteří ho viděli živého. Musel mladý Ellinder zemřít, protože nedokázal získat to, pro co si přišel? Priest rozplétá jednotlivé indicie a je mu stále jasnější, že klíč k vyřešení spletitého případu představují právě ona tajná data, která však nejsou nikde k nalezení. Pátrání ho postupně dovádí zpět do posledních dnů druhé světové války, kdy došlo k událostem, jejichž smrtící poselství zasahuje až do dnešních časů. Najednou začnou umírat či mizet lidé, kteří jsou pro Priestovo pátrání důležití. Z důvěryhodných osob se stávají zrádci. A proti všem těmto okolnostem stojí Priest, závodí s časem a snaží se odhalit nebezpečný odkaz tajné operace nazvané Jepice.
Obálka knihy i anotace jsou převzaté z webu www.dominoknihy.cz

8 komentářů :

  1. Dneska jsem ji rozbalila a myslím, že půjde na řadu hned po Dítěti Stasi, u kterého jsem se nějak zasekla. Jako ne, že by se mi to nelíbilo, ale padla na mě nějaká čtecí krize... I když tedy souboj Jepice a Útěk je dost složitý, nejraději bych přečetla obojí hned :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad krize pomine, Jepice či Útěk tomu jistě pomohou. Já jsem ale taky zaseknutá, pořád na těch Selfies, takže soucítím :) Měj se moc hezky Hani :)

      Vymazat
  2. Na tuto knihu narážím snad všude, moc se mi líbí a láká mě. Naštěstí mám zatím dost velkou zásobičku na čtení, takže ještě počkám na recenze, počtu si a teprve potom se rozhodnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je teď hodně vidět, to je pravda. A věřím, že jí nakonec neodoláš :)

      Vymazat
  3. Samozřejmě si tato kráska našla cestu i ke mně :) Ale Útěk asi dostane přednost, jak to tak zatím vidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se nejdříve pustila do Útěku, přečetla jsem ho včera a je to pecka, moc se mi to líbilo. Tak si ho taky užij :)

      Vymazat
  4. Zaznamenala jsem ji hlavně na tvém facebooku (respektive instagramu, ale vyskakuje mi to na facebooku, kde jsem aktivnější. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je hrozně fotogenická :) A protože mám už i přečteno, tak můžu říct, že i skvěle napsaná a čtivá :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates