PŘEČTENO | Duben 2016

Přeji Vám krásný den, mí milí čtenáři!
Po nedělních přírůstcích přicházím dnes s dalším sumarizačním článkem – dnes mrkneme na to, co jsem za duben stihla přečíst :)
Na duben jsem měla opět připravenou docela velkou výzvu – celkem to bylo 9 knih. Splnila jsem skoro polovinu. Další dvě knihy jsem začala číst, ale nebavily mě, takže jsem se do ničeho nenutila a raději jsem se pustila do něčeho jiného. Konkrétně šlo o povídkovou sbírku O lásce od Čechova, která je sama o sobě dobrá, ale nějak se mi netrefila do nálady, takže jsem ji nakonec odložila na později. Dále jsem rozečetla knihu Dřív než půjdu spát, ale nudila mě, takže jsem se do ní také nenutila. Nakonec jsem neplánovaně sáhla po Rozbitých andělech.
Ti mi nakonec o kousíček unikli, chtěla jsem je dočíst 30. 4., ale dala jsem přednost krásnému, téměř letnímu, večeru ve společnosti mojí rodiny, grilovaných žebírek (mňam!) a červeného vína. Tato kniha proto spadne až do květnového shrnutí.
Jinak se duben nesl v pro mě typickém duchu – thrillery, detektivky, vraždy, mučení, zločin. Přečetla jsem celkem tři vynikající napínavé knihy, z nichž každá mě svým způsobem oslovila a všechny je proto rozhodně doporučuji. Stojí za Vaši pozornost. Aby to nebylo úplně monotónní, přečetla jsem ještě nádherné pohádkové příběhy Medvídka Pú, které na mě měly podobný efekt jako Malý princ. V Púovi je spousta opravdu nádherných moudrostí a já Vám tuto knihu z celého srdce doporučuji. Brzy bude recenze, kde se rozepíšu více.
A jak tedy vypadá celkové shrnutí?
Počet přečtených knih: 4
1. Bílé kosti (Graham  Masterton) – recenze
2. Pod kůží (Sabine Durrant) – právě čtu, recenze
3. Polámané panenky (James Carol) – recenze
4. Medvídek Pú (A. A. Milne) – recenze bude na blogu v pátek 3. 6. 2016
Počet přečtených stran: 383 + 328 + 309 + 248 = 1 268
Průměrný počet stran za den: cca 42 (což je o tři lepší, než v květnu, ale pořád nic moc)
Kolem dokola musím říct, že jsem doufala, že toho zvládnu přečíst více. Jenže pak si vzpomenu, jak nabitý duben byl a kolik jsem toho stihla do školy a do práce, ale i doma a na blogu, a už tolik nelituji. Čtení miluji, ale žít se taky musí. V květnu mě čeká zkouškové, ale moc doufám, že bude brzy klid a že budu mít příležitost se pár dní opravdu válet jen v knihách a nic moc neřešit. Uvidíme.
Jak jste na tom byli s dubnovým čtením? Dařilo se Vám? Jaká je Vaše bilance? Určitě se pochlubte v komentářích a stejně jako u přírůstků – pokud máte publikovaný vlastní souhrnný článek, nalinkujte nám ho do komentářů, určitě si ráda počtu nejen já :) Na závěr Vám popřeji krásný den a ať Vás květnové čtení baví a jde Vám od ruky. Pozítří bude na blogu květnová výzva (a jak už mě znáte, určitě víte, že jsem zase netroškařila).

Mějte se famózně,
K


Každé pondělí: Právě čtu
Každou středu: Knižní tip
Každý pátek: Recenze
Každou neděli: Speciální článek
Každý měsíc: PřírůstkyPřečteno a Měsíční výzva

Google+

12 komentářů :

  1. Podle mého krásná bilance a přesně, jak píšeš, je důležité i žít. Grilovačku s rodinou a přáteli ti závidím, ale snad se u nás brzy vyčasí natolik, že si taky budeme moci nějakou uspořádat :)
    Na recenze se hrozně těším a ještě více na Výzvu - skoro vždycky mě úplně nainspiruješ na další knihy, takže jsem zvědavá, co sis pro sebe (pro mě :D) nachystala tentokrát :)
    Hezký zbytek večera, Kristý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji a pevně věřím, že se to počasí už trošku umoudří. Zrovna dnes je tedy otřesně. Jinak na Výzvu se těš, květnová je, podle mě, parádní :) Krásné odpoledne!

      Vymazat
  2. Já to říkám pořád, ale záleží opravdu jenom na tom, jak si ty knihy užíváš. Je lepší toho přečíst míň a užít si to, než se hecovat a pak z toho pořádně ani nic nemít. A čtyři knihy, to je, myslím si, naprosto parádní.

    Doufám, že ti to zkouškové dobře dopadne, a ať máš i v květnu dostatek dobrých knih na čtení. :) Krásný zbytek dne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji za krásný komentář, je to přesně tak :) Měj se hezky!

      Vymazat
  3. Krásny článok ! Myslím, že všetko, čo by som ti chcela povedať, je vyššie napísané v komentároch a ja nemám slov! :) Tú grilovačku ti tiež závidím a myslím, že to bola dobrá voľba! :) Prajem ti, aby bol tento mesiac viac bohatší na stránky, ako minulý. :) A samozrejme, pekný zvyšok dňa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti za krásný komentář! Když dnes koukám na to počasí, nemůžu skoro uvěřit, že jsme před třemi dny grilovali a doslova se opalovali :D Snad se v květnu bude dařit, to stejné přeji i Tobě :) Hezké odpoledne přeji! :)

      Vymazat
  4. Tyy jo, počítat si přečtené stránky je prima nápad. A navíc ten pravidelný rozpis - je to hezky uspořádané, jen já bych asi byla dost v presu z toho. Sama mám každý čtvrtek zavedenou Knižní vykecávačku, ale už se mi stalo, že jsem jí nedodržela (fuj fuj fuj) :D držím palce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítání stránek je bezva, funguje to i jako motivace a určitá reflexe toho, zda člověk fakt četl tolik, jak mohl. Rozpis mi zatím vyhovuje, i když občas sotva stíhám... Jenže problém je, že já jsem lenoch a když jsem ho neměla, vždycky jsem si řekla "tak zítra" a z toho bylo najednou čtrnáct dní neaktivity. Takže si takhle zajišťuji to, abych publikovala pravidelně. Na druhou stranu, když člověk něco nestihne - o co jde? Hlavu nám nikdo neutrhne, musí nás to hlavně bavit :)) Děkuji za milý komentář a přeji Ti krásný zbytek dne :)

      Vymazat
  5. Super shrnutí! :)
    Já jsem dala rekord a za duben přečetla 11 úžasných knih! :)
    Dubnové čtení jsem si vážně užívala, tak snad květnové bude stejné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to je naprosto úžasné, snad se mi někdy také takhle neuvěřitelně zadaří. Já už se vysloveně třesu na Tvojí chvástačku a teď i a přečtené knihy :)) Děkuji Ti za komentář a měj se krásně :)

      Vymazat
  6. Netřeba honit knihy na počet, hlavní je mít ze čtení radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak! :) Jen kdyby těch báječných knih nebylo tolik... Začínám se bát, že to za život nestihnu :) Krásný večer přeji!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates