VÁNOČNÍ SPECIÁL | Čtení pod stromeček 🎄

Ahoj, moji nejmilejší :)
Vítám Vás u posledního vánočního speciálu tohoto roku. Dnes pro Vás mám tip na vánoční čtení, které (alespoň podle instagramu) mají někteří z Vás doma a třeba u někoho na přečtení stále čeká. Třeba Vás nalákám k tomu, abyste se do knížky konečně pustili 😉 Tak, pojďme si stručně představit Setkání o Vánocích od Abby Clements.
Já sama jsem tento titul přelouskala loni právě o svátcích a moc jsem si ho užila. Samozřejmě to není žádná vysoká literatura, příběh je trochu kýčovitý a jeho zpracování na Pullitzera taky zrovna není. Ale pro chvíle s rodinou, kdy Vás všichni každou chvilku vyruší a kdy se nemůžete soustředit na nějaké knižní zázraky, je to jako dělané!
Připočítejte sladkou a velmi fotogenickou obálku a asi je Vám jasné, proč jsem v knihkupectví před rokem podlehla 😊
Anotace z Databáze knih: Laurie s Rachel jsou kamarádky už od dětství a tvořívaly nerozlučnou dvojku. Teď je jim třicet pět a jedna druhé nemůže být vzdálenější; elegantní single Laurie žije v Londýně a naplno se věnuje své kariéře v módním průmyslu; Rachel žije na první pohled idylický rodinný život v Yorkshiru. Když však Rachelina tchýně potřebuje nečekaně podstoupit lékařské vyšetření v Londýně a Laurie po katastrofách v práci i v milostném životě touží po útěku, výměna adres vypadá jako to pravé ořechové. Křehká Rachel záhy čelí nástrahám velkoměsta a při tom se snaží udržet manželství a celou rodinu pohromadě; Laurie se zatím usilovně snaží spřátelit s nedůvěřivými venkovany – a zapomenout na muže, který se nejspíš rozhodl, že jí zlomí srdce.

Zbývá nám už jen pár dní, tak si ty poslední předvánoční chvíle užijte na maximum a mějte se moc krásně!
K

10 komentářů :

  1. Já tyhle tvoje rozkošné vánoční tipy prostě zbožňuju a vždycky mě hrozně mrzí, že přesně nějakou takovou knihu nemám doma...Námět mi zní podobně jako film Prázdniny (možná Vánoční prázdniny) nejsem si jistá, tak když už nemám knížku, tak se mrknu aspoň na tuhle klasickou americkou romantickou komedii :) Něco plytkého k těm Vánocům prostě patří.
    Užij si předvánoční čas pokud možno v klidu a v pohodě :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že Tě vánoční knižní tipy bavily, Haničko. Prázdniny jsou skvělé, musím kriticky uznat, že podle mého názoru mnohem lepší než tato kniha. Doufám, že sis je, a celý vánoční čas, parádně užila :)

      Vymazat
  2. O knize jsem neslyšela, ale vypadá naprosto skvěle a stejně tak i zní. Určitě se po ní ráda podívám, děkuji za tip :)
    Přeji Ti nádherné Vánoce a pořádně si je užij :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate, opožděně moc děkuji za přání k Vánocům a jsem ráda, že se Ti tip na Setkání o Vánocích hodil. Pokud jsi knihu sehnala a četla, doufám, že se Ti líbila :) Měj se moc pěkně!

      Vymazat
  3. Také jsem o knize neslyšela, ale vypadá nádherně! :) A obálka? Ta je kouzelná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona celá tato edice od Arga je super sladká, jeden obal hezčí než druhý :)

      Vymazat
  4. Kniha vypada hezky. Ja mam konecne Vanocni koledu .-) Takze budu cist ji... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, doufám, že sis ji o Vánocích pěkně užila! :)

      Vymazat
  5. Knížka vypadá moc pěkně, nechám si ji jako tip na příští vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě zaujala, Šári, a jsem taky nadšená, že nejsem jediná, kdo už sepisuje tipy na vánoční knížky na příští rok :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates