VÁNOČNÍ SPECIÁL | Tipy na dárky pro zvědavce... 🎁

Ahoj! 
Moc Vás zdravím u nového článku. Dnes mám pro Vás zase vánoční speciál, tentokrát s tipy na dárky pro zvědavce - tedy pro ty čtenáře, kteří chtějí vědět, jak to bylo doopravdy. Tipy jsou celkem tři a upřímně, už asi nemohou být rozmanitější. Snad Vám některý padne do oka! 😉

❄ Uloupený život (Jaycee Dugard) ❄

Příběh dívky, kterou v jedenácti letech unesli a která dalších osmnáct let snila o tom, že se vrátí ke své mámě. Knihu jsem četla letos a líbila se mi, bohužel musím přiznat, že recenzi Vám stále dlužím. Rozhodně je to zajímavá sonda do nesmírně traumatické události, navíc se Jaycee skvěle poprala s knižním zpracováním takového zážitku. Kniha je dělena na vyprávění o jednotlivých událostech, které Jaycee v zajetí potkaly, a na její reflexe těchto událostí. Právě reflexe jsou občas hodně zmatečné a vlastně trochu rušivé, ale jako celku knize jen prospívají. Autorka nechává člověka doslova nakouknout do jejích myšlenek a pocitů tehdy a do jejího vnímání těchto zážitků teď. Velké doporučení a slibuju, že tu recenzi už sepíšu brzy! 😖

❄ Argo (Antonio J. Mendez, Matt Baglio) ❄

Na Argo se na blogu dokonce objevil knižní tip (můžete kouknout tady) a hádejte, co se za tu dobu změnilo... Nic! Samozřejmě, ke knize jsem se stále ještě nedostala, ale stojím si za tím, že příběh je skvělý, strhující a věřím, že i knižní zpracování bude vydařené. Pro milovníky napětí, špionáže a skutečných příběhů je tento titul jako dělaný.

❄ Antropologie se nepočítá mezi nebezpečné sporty (Nigel Barley) ❄

A do třetice tu máme knihu o antropologii. Ale strašně zábavnou! Nevím, zda někdo z Vás měl někdy co dočinění se sociální antropologií, ale tak či onak, tahle kniha Vás bude bavit. Příběh antropologa Nigela Barleyho, který se vydává na svoji první velkou cestu k domorodcům a teprve v jejím průběhu zjišťuje, co všechno ještě neví... Strhující a poutavé cestopisné vyprávění okořeněné netradičními zážitky, které přináší pobyt v naprosto odlišné kultuře. Tohle je skvělé, vtipné a inteligentní čtení pro všechny věkové kategorie.
To je z dnešních tipů vše. Znáte některou z knih? A pořídili byste některou někomu z Vašich blízkých? Nebo Vás nějaký titul zaujal natolik, že si jej chcete přečíst sami? 
Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích.
Mějte se moc krásně!
K

8 komentářů :

  1. Uloupený život mě zaujal hodně, už když jsi ho četla, takže díky za opětovné připomenutí. Argo, jak víš, jsem pouze viděla a pořád nevím, jestli jít do knížky, ale mají ji v LK, co? To je velké lákadlo :D A Antropologii teda asi vynechám :D
    Měj se báječně, Týno a vychutnávej předvánoční čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uloupený život doporučuji, pořád slibuju tu recenzi, tak snad už to konečně bude... Argo měli v LK, to je pravda, ale jestli ho tam mají pořád, to nevím. A Antropologii vynechat, to je velká chyba. Ono to sice má antropologii v názvu, ale je to skvělé cestovatelské poutavé čtení plné dobrodružství a báječného vypravěčského stylu. Ale jak myslíš..... ;) :D Měj se nádherně!

      Vymazat
  2. Já sice nejsem typ čtenáře, který by vyhledával tyto žánry, ale věřím, že někomu se vybrané kousky mohou opravdu líbit - dost možná i zauvažuji o některém z nich právě jako o dárku :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že byl tento článek alespoň maličkou inspirací, Lory :)

      Vymazat
  3. Knihy mi nic neříkají a nemyslím si, že je to čtení pro mě :( I když je pravda, že třeba mamku by mohly zaujmout, až na to, že nemá na čtení vůbec čas :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tento žánr dříve také nebavil, ale teď do něj občas zabrousím. Třeba ta Antropologie zní divně, ale je to opravdu skvělé čtení, které se k lidem díky svému názvu asi moc nedostane, což je škoda. :)

      Vymazat
  4. Uloupený život na mě už nějakou dobu čeká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se Ti bude líbit, Šári. Já recenzi sepisuji v hlavě už měsíce, tak snad se mi to konečně podaří hodit "na papír" a zveřejnit.

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates