PRVNÍ BLOGOVÉ NAROZENINY! + SOUTĚŽ

| 18:55 26 comments
Přeji Vám krásný den a moc Vás zdravím u nového článku.
Ten dnešní bude zvláště radostný... Je to neuvěřitelné, ale The Book Talk Blog slaví své první narozeniny! A to na minutu přesně, právě v 18:55 se tu před rokem objevil první článek 😻
 Prozradím Vám u této příležitosti pár věcí, které jste možná nevěděli. Například to, že první články jsem na blogu publikovala už v září 2015, ale pak jsem je smazala a blog jsem uzamkla. Znovu jsem odvahu našla až právě 15. ledna 2016, kdy se zde objevily rovnou první tři recenze. Skutečnost, že s knižním blogováním začínám, na nich byla docela dost vidět.
První komentář se objevil u pátého článku, kterým byly Přírůstky a přečteno za leden 2016 a oním komentujícím byla Hanka z blogu Hanka the bookworm. Asi si umíte představit tu radost, když jsem zjistila, že moje články skutečně čte i někdo jiný než já sama. Navíc tenhle komentář byl prvním okamžikem jednoho z těch skvělých přátelství, která mi blog do života přinesl - a že jich není vůbec málo.
Pak se kolotoč roztočil a já mám pocit, že se dodnes vlastně nezastavil. O rok později jsem na místě, které jsem si 15. ledna 2016 nepředstavovala ani v nejdivočejších snech. Rok s mým blogem mi do života vnesl spoustu báječných knih, které bych jinak nepřečetla. Spoustu úžasných lidí, které bych jinak nepoznala. A spoustu neskutečných příležitostí, které bych jinak nedostala.
A to všechno díky Vám, mým milovaným čtenářům. Neuvěřitelně si vážím toho času, který investujete právě do mého blogu. Do čtení článků a pak třeba i do psaní komentářů. Vím, jak plné jsou Vaše životy a vědět, že nějaké okamžiky z toho času se rozhodnete strávit zde, to mě naplňuje bezbřehým štěstím. Mohu jen doufat, že Vám tu neuvěřitelnou pozitivní energie alespoň trochu vracím svými články.
Kdo mě zná, ten ví, jak miluju přehledy, čísla a statistiky. Za uplynulý rok se tu sešlo přes 39 000 návštěv a nechali jste tu famózních 1 086 komentářů. Já zase napsala celkem 161 článků, z nichž nejnavštěvovanější bylo Přečteno za říjen 2016

A kdo to dočetl až sem, toho nemine příležitost zasoutěžit si o knížku. 
Dlouho jsem nevěděla, jakou do soutěže pořídit, ale nakonec jsem v knihkupectví přeci jen našla jasnou volbu. Je to kniha z žánru, který mám nejraději, a také od mého nejmilejšího nakladatelství. Je to knížka, která teprve čeká na přečtení i v mé knihovně, ale od jejího autora už jsem měla tu čest něco číst, takže mohu říct, že je s nejvyšší pravděpodobností na co se těšit.
Stručně a jasně, dnes si zasoutěžíme o titul Tvůj stín od dobře známého a zbožňovaného Jefferyho Deavera.

🌟 Co je pro zapojení do soutěže třeba udělat? 🌟

Napište mi do komentářů:
1. Povinný bod, ve kterém uvedete: 
➾ Přezdívka, pod kterou můj blog sledujete (v panelu vpravo kolonka GFC Čtenáři)
➾ E-mailová adresa, na kterou Vás budu moci v případě výhry kontaktovat.
➾ Napište mi, kolik knih měsíčně obvykle zvládnete přečíst a nějaký hrubý odhad, kolik Vám to tak zabere času (je mi jasné, že si to nepočítáte, dejte to od oka).

K ničemu dalšímu Vás nenutím, ale pro zájemce tu ještě něco přece je. Pokud mě sledujete na sociálních sítích, můžete využít dalších dvou nepovinných bodů, které Vám zajistí bonusové vstupy do soutěže (maximálně tedy můžete mít tři vstupy):

2. Nepovinný bod: Přezdívka, pod kterou jste blog lajkli na Facebooku (tady).
3. Nepovinný bod: Přezdívka, pod kterou blog sledujete na Instagramu (tady).

Soutěž je určena pro ty z Vás, kteří mají doručovací adresu v ČR (moji milí slovenští čtenáři, nezlobte se na mě, prosím!).
Soutěž potrvá ode dneška, tedy ☛ od neděle 15. 1. 2017 do středy 15. 2. 2017 ☚, máte na to celý měsíc 😉 Výherce bude vybrán náhodným losováním, vyhlášen na sociálních sítích a především kontaktován na e-mail. Na odpověď pak bude mít 72 hodin, pokud v této lhůtě neodpoví, budu vybírat výherce náhradního.

Výhra není nijak sponzorovaná, knihu jsem pro Vás pořizovala sama, včera v knihkupectví, s láskou ♡. A přihodila jsem k ní ještě jednu, takže se brzy můžete těšit na další soutěžení 😊

To je k soutěži myslím vše, já Vám už jen popřeji hodně štěstí a doufám, že se tu za rok zase znovu sejdeme. Snad se Vám tu bude i nadále líbit a budete se ke mně vracet.
Já se budu na Vaše návštěvy moc těšit.
♥ Mám Vás ráda ♥
Vaše Kristýna

26 komentářů: Povídejte i Vy!

  1. Ahoj. Tak predne gratuluji k blogovym narozeninam. Jeden rok je krasne cislo, i kdyz, abych pravdu rekla, jsem myslela, ze jsi s nami dele. Alepson podle tvych clanku a vzhledu blogu bych to tak tipovala. Takze si to hezky oslav a uzij, preji ti dalsi leta do budoucna a spoustu navstevniku, komentaru a tak dale a tak dale :-)

    ➾ Lucy Lillianne
    ➾ luculi@seznam.cz
    ➾ Pokaždé jinak, ale pokud bych to měla nějak zprůměrovat, tak asi čtyři? Myslím že tak nějak. A denně čtu asi 1 až 2 hodiny. Obvykle mi přijde, že čtu tak pět minut :-)

    Lucie Val / Luciina zašívárna
    lucylillianne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju za krásný komentář, strašně jsi mě potěšila ♡ ♥ ♡

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší! A ať ti to stále tak krásně píše :) Přeju spoustu dobrých knih, s radostí napsaných článků a spokojených čtenářů!

    OdpovědětVymazat
  3. Velice, převelice gratuluji Kristýnko, mě to čeká v červnu. Velice mě těší, že ti děláme takovou radost :D (nesmrdí tu něco? No ale uznej, také se musíme nějakým způsobem pochválit). Přeji plno blogových úspěchů i do dalších let a ať se daří :)

    1. Bára Alexová
    2. barunka.alex@seznam.cz
    3. no za poslední roky jsem dost vytížená, chodím do školy a ještě k tomu na brigádu, takže bych si troufla odhadnout, že tak do pěti, možná sedmi knih, ale to záleží na mnoha aspektech (tloušťka knihy, čtivost ..) :)

    Na FB tě sleduji pod jménem Bára Alexová a na instargramu jako baru.alex. Děkuji za soutěž a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, moc děkuju za krásný komentář a ještě jednou gratuluju ;) ♡ ♥ ♡

      Vymazat
  4. Narazila jsem nyní na tebe nově, ale máš moc krásný a přehledný blog. Do soutěže se ráda zapojím.
    1.Sleduju tě jako Caroline andherbook
    karolina.knavova@seznam.cz
    Přečtu zhruba 4 knihy, které mají něco kolo 200-300 stran, ale teď jak je zkouškové období, takže je to mnohem méně. Časově bych řekla asi 9hodin týdně.
    2.Nepovinný bod: Kája Kňavová
    3. Carolineandherbook
    Měj se hezky.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Kájo ♥ ♡ ♥ Snad se Ti tu bude i nadále líbit :)

      Vymazat
  5. Když se podívám na tenhle blog, těžko se dá uvěřit, že to všechno jsi dokázala jen za jeden rok - takže velká gratulace k tomu a samozřejmě i ke všem krásným číslům :)

    ➾ Lory Humble
    ➾ loryhumble@gmail.com
    ➾ Poslední dobou je to hanba, takže jsem ráda, když dám tři, ale když mám úrodné období, je to až kolem osmi. Tipla bych, že 60 stránek čtu cca 50 minut (žádná sláva), takže když si to člověk přepočítá... je to asi hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lory, moc a moc děkuji za krásný komentář ♡ ♥ ♡

      Vymazat
  6. Gratuluji! Je tu vidět kus odvedené práce, jen tak dál :)

    1.
    ➾ Tyrkysová knihovnička
    ➾ tyrkysova.knihovnicka@gmail.com
    ➾ průměrně tak 5-6 knih, doba čtení je různá knížka od knížky, téma od tématu... Denně čtu tak hodinku, o víkendu občas více.

    2. Klára Soldánová
    3. @tyrkysova_knihovnicka

    Díky a ještě jednou všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji :-) Jen tak dál :-) a děkuji za krásnou soutěž.
    1. Sleduji tě jako Marcela Pudichová
    2. zrzavy.Macicek@seznam.cz
    3. v průměru přečtu těch 10 knih, taky záleží na tom, jak mě knížka baví, protože když mě hodně baví, tak jsem schopna číst několik hodin v kuse, dokud mě nebolí záda nebo za krkem :D
    Na fb tě sleduji jako Marcela Pudichová

    Ještě jednou děkuji a přeji krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  8. :D Přečetla jsem si ten starý článek a hrozně mě pobavilo, jak se tam obě dušujeme, že nebudeme nakupovat :D aha...
    Jinak, co říct, mockrát ti gratuluji, ušla jsi za ten rok velkou cestu, tvůj blog byl, je a bude navždycky mým nejoblíbenějším, takže přeju nejen tobě (ale i sobě), abys blogovat nikdy nepřestala ♥ Věřím, že se toho od tebe dočkáme ještě hodně a napjatě tě budu sledovat na další cestě :)
    Jelikož jsem od Deavera ještě nic nečetla, ráda se zapojím do soutěže a třeba budu mít štěstí:)
    1. Hanka the bookworm
    2. hankathebookworm@seznam.cz
    3. obvykle přečtu kolem pěti, šesti knih, pokud mají tak do těch 400 stran :) Jednu stránku čtu asi minutu, tudíž za hoďku zvládnu tak těch 50-60 stran, záleží na textu :) Poslední dobou se mi bohužel málokdy povede číst delší dobu v kuse, pořád mám podezření na čtecí krizi - číst mě baví, ale dlouho u toho nevydržím, takže tento měsíc čtu tak po půlhodinkách :)
    Na FB: Hanka Kyliánková (aspoň myslím, možná Hanka the bookworm BLOG)
    Na IG: Hanka the bookworm
    Měj se překrásně a děkujeme za soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No samozřejmě :D Teď vážně, Hani, moc díky za krásný komentář a spoustu nádherných slov, moc to pro mě znamená. ♥ ♡ ♥

      Vymazat
  9. Ahoj
    Elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    Kdyz jsem studovala tak treba 60 za semestr ted uz je to tak 1 za mesic, podle toho jak je kniha ctiva vetsinou 300 stranek ctu dva dny

    OdpovědětVymazat
  10. Veľká gratulácia!!! A ja som si myslela, že bloguješ už dlhšie. Ale to je dôkazom toho, že tvoje články, recenziu sú zakaždým na veľkej úrovni, až by som povedala, že profesionálnej ;)) Prajem ti ešte veľa úspechov, mnoho skvelých čitateľov a hlavne veľa rokov v tomto blogovo - knižnom svete♥♥♥ Nech sa ti darí ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mony, moc a moc Ti děkuji, strašně jsi mě potěšila a už se tu zase červenám. Díky! ♡ ♥ ♡

      Vymazat
  11. Sice trochu pozdě, ale moc gratuluji :)

    Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz
    No... momentálně jsem ráda za pět, dost se flákám :( A časově... to záleží na tom, jak tlustá daná kniha je. Některou mám přečtenou ani ne za den a jinou čtu třeba týden.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    moc gratuluji k prvním blogovým narozeninám. Tvůj blog je prostě ksvěle zpracovaný, tak jsem čekala, že alespoň tři roky bloguješ. Překvapila jsi mě. :D Každopádně ti přeji, aby se ti vedlo takhle skvěle i nadcházející roky. :)

    Tee knihomolka
    spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    To je různé. Když jsem ještě neměla blog, tak jsem přečetla klidně 12 knih za měsíc. Teď jich přečtu tak 7. :D Blog mi bere hodně času, ale na druhou stranu mě blogování baví. Jinak některé dny nečtu vůbec a jiné zase skoro celý den. :)
    Na Facebooku tě sleduji jako Terina Nová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za krásný komentář a za pochvalu, dělá mi to ohromnou radost :) Děkuji! ♡ ♥ ♡

      Vymazat
  13. Ahoj Kristýnko, sleduji tě přes GFC jako lucinkaa005.
    e-mail: lucinkaa005@seznam.cz
    Přečtu v průměru 3 knihy za měsíc, na víc už mi bohužel moc času nezbývá. Přečtení jedné mi trvá někdy třeba jen dvě volná odpoledne, záleží jak moc se začtu a jak moc je knížka dlouhá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, díky za zapojení do soutěže a za Tvůj komentář :)

      Vymazat

Srdečně děkuji každému, kdo zde vyjádří svůj názor, zkušenost, či dojmy. Moc ráda si s Vámi o knížkách povídám a právě Vy čtenáři jste mou největší inspirací :)