PRVNÍ BLOGOVÉ NAROZENINY! + SOUTĚŽ

Přeji Vám krásný den a moc Vás zdravím u nového článku.
Ten dnešní bude zvláště radostný... Je to neuvěřitelné, ale The Book Talk Blog slaví své první narozeniny! A to na minutu přesně, právě v 18:55 se tu před rokem objevil první článek 😻
 Prozradím Vám u této příležitosti pár věcí, které jste možná nevěděli. Například to, že první články jsem na blogu publikovala už v září 2015, ale pak jsem je smazala a blog jsem uzamkla. Znovu jsem odvahu našla až právě 15. ledna 2016, kdy se zde objevily rovnou první tři recenze. Skutečnost, že s knižním blogováním začínám, na nich byla docela dost vidět.
První komentář se objevil u pátého článku, kterým byly Přírůstky a přečteno za leden 2016 a oním komentujícím byla Hanka z blogu Hanka the bookworm. Asi si umíte představit tu radost, když jsem zjistila, že moje články skutečně čte i někdo jiný než já sama. Navíc tenhle komentář byl prvním okamžikem jednoho z těch skvělých přátelství, která mi blog do života přinesl - a že jich není vůbec málo.
Pak se kolotoč roztočil a já mám pocit, že se dodnes vlastně nezastavil. O rok později jsem na místě, které jsem si 15. ledna 2016 nepředstavovala ani v nejdivočejších snech. Rok s mým blogem mi do života vnesl spoustu báječných knih, které bych jinak nepřečetla. Spoustu úžasných lidí, které bych jinak nepoznala. A spoustu neskutečných příležitostí, které bych jinak nedostala.
A to všechno díky Vám, mým milovaným čtenářům. Neuvěřitelně si vážím toho času, který investujete právě do mého blogu. Do čtení článků a pak třeba i do psaní komentářů. Vím, jak plné jsou Vaše životy a vědět, že nějaké okamžiky z toho času se rozhodnete strávit zde, to mě naplňuje bezbřehým štěstím. Mohu jen doufat, že Vám tu neuvěřitelnou pozitivní energie alespoň trochu vracím svými články.
Kdo mě zná, ten ví, jak miluju přehledy, čísla a statistiky. Za uplynulý rok se tu sešlo přes 39 000 návštěv a nechali jste tu famózních 1 086 komentářů. Já zase napsala celkem 161 článků, z nichž nejnavštěvovanější bylo Přečteno za říjen 2016

A kdo to dočetl až sem, toho nemine příležitost zasoutěžit si o knížku. 
Dlouho jsem nevěděla, jakou do soutěže pořídit, ale nakonec jsem v knihkupectví přeci jen našla jasnou volbu. Je to kniha z žánru, který mám nejraději, a také od mého nejmilejšího nakladatelství. Je to knížka, která teprve čeká na přečtení i v mé knihovně, ale od jejího autora už jsem měla tu čest něco číst, takže mohu říct, že je s nejvyšší pravděpodobností na co se těšit.
Stručně a jasně, dnes si zasoutěžíme o titul Tvůj stín od dobře známého a zbožňovaného Jefferyho Deavera.

🌟 Co je pro zapojení do soutěže třeba udělat? 🌟

Napište mi do komentářů:
1. Povinný bod, ve kterém uvedete: 
➾ Přezdívka, pod kterou můj blog sledujete (v panelu vpravo kolonka GFC Čtenáři)
➾ Napište mi, kolik knih měsíčně obvykle zvládnete přečíst a nějaký hrubý odhad, kolik Vám to tak zabere času (je mi jasné, že si to nepočítáte, dejte to od oka).

K ničemu dalšímu Vás nenutím, ale pro zájemce tu ještě něco přece je. Pokud mě sledujete na sociálních sítích, můžete využít dalších dvou nepovinných bodů, které Vám zajistí bonusové vstupy do soutěže (maximálně tedy můžete mít tři vstupy):

2. Nepovinný bod: Přezdívka, pod kterou jste blog lajkli na Facebooku (tady).
3. Nepovinný bod: Přezdívka, pod kterou blog sledujete na Instagramu (tady).

Soutěž je určena pro ty z Vás, kteří mají doručovací adresu v ČR (moji milí slovenští čtenáři, nezlobte se na mě, prosím!).
Soutěž potrvá ode dneška, tedy ☛ od neděle 15. 1. 2017 do středy 15. 2. 2017 ☚, máte na to celý měsíc 😉 Výherce bude vybrán náhodným losováním.

Výhra není nijak sponzorovaná, knihu jsem pro Vás pořizovala sama, včera v knihkupectví, s láskou ♡. A přihodila jsem k ní ještě jednu, takže se brzy můžete těšit na další soutěžení 😊

To je k soutěži myslím vše, já Vám už jen popřeji hodně štěstí a doufám, že se tu za rok zase znovu sejdeme. Snad se Vám tu bude i nadále líbit a budete se ke mně vracet.
Já se budu na Vaše návštěvy moc těšit.
♥ Mám Vás ráda ♥
Vaše Kristýna

Okomentovat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates