MY ČTEME | Kniha na únor 2017 & Hlasování na březen 2017

Ahoj, přátelé! :)
Vítejte u prvního únorového článku. Již tradičně patří první článek v měsíci našemu čtenářskému klubu My čteme. V lednu se nám se Starcem a mořem myslím hezky dařilo, četla nás spousta a konečně jsme si o knize opravdu povídali. Objevily se také úžasné články, jen se podívejte:
Únorová volba padla jen velmi těsně na Opatství Northanger od Jane Austen, tak doufám, že budeme číst a diskutovat stejně jako v lednu. Pro mě osobně je únorová kniha velkou výzvou, nejsem s Jane dvakrát velká kamarádka, ale třeba to konečně prolomím a do jejích se zamiluju :)
 
Jako vždy se s prvním dnem v měsíci také otevírá nové hlasování - tentokrát tam máme Erbenovu Kytici, Tolkienova Hobita a Vyhoďme ho z kola ven od Keseyho. Jsem zvědavá, co si na březen vybereme a doufám, že v nabídce najdete nějakého favorita :)
Na duben plánuji takové recyklační hlasování - některé knihy totiž prohrály jen velmi těsně (třeba zrovna Hordubal teď v únoru, nebo před pár měsíci Pýcha a předsudek), tak bychom jim mohli dát novou šanci.
Ale to předbíhám, teď se pojďme vrhnout na Opatství Northanger. Do celé téhle věci se můžete zapojit na Goodreads, Facebooku, Instagramu, ale hlavně na Vašich blozích. Veškeré články jsou vítány s otevřenou náručí, za každý projev podpory jsem moc vděčná. 
A samozřejmě také zvu nové čtenáře, pojďte se k nám přidat! :) Je jedno, jestli tu knihu nakonec stihnete přečíst nebo ne, jestli ji odložíte nebo s nadšením zhltnete - jde o to zkusit to a třeba si trošinku rozšířit čtenářské obzory :)
A pokud budete klub jakkoli sdílet na sociálních sítích, zkuste nezapomenout - jako já téměř pokaždé - na náš hashtag #mycteme :)
Tak, to je vše, mějte se krásně a čtěte! :)
K

PS Kdo také napsal článek, ale není v odkazech, napište do komentářů, přidám Vás sem i na Facebook :)

8 komentářů :

  1. Jé, mám radost. Austenové Rozum a cit se mi moc líbil, ale ještě jsem se nevrhla na nic dalšího, takže tohle je to správné nakopnutí :)
    Do březnového hlasování jsem se zatím nezapojila, protože jsem všechny knihy četla (mimochodem, všechny jsou skvělé), takže se nechám překvapit, co se vybere a možná se pustím do re-readingu nebo alespoň na Goodreads shrnu své dojmy :)
    Recyklace mi připadá jako dobrý nápad, přeci jen těch knih na výběr není nekonečně a občas jsem sama váhala :)
    Jsem ráda, že se projekt rozjel, moc ti to přeju :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc Ti děkuju za krásný komentář ♥ Jsem ráda, že jsi s výběrem spokojená a přeju pěkné čtení :) Jinak já osobně jsem hlasovala pro Hobita, kterého jsem už četla, ale já teď strašně prahnu po re-readingu.. Tak uvidíme, jak to celé dopadne :) Měj se moc hezky! :)

      Vymazat
  2. Myslim, ze brzy odstoupim z klubu. Vubec na to nemam cas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale néé, Luci, jen u nás zůstaň a až se Ti to někdy bude hodit, tak se do toho zakousneš :))

      Vymazat
  3. Tak zrovna Opatství jsem již četla. Kdyby to byla Emma, byla by to pro mě větší výzva - přes tu jedinou jsem se nedokázala prokousat, jinak Austenovou miluji. Každopádně už je to let, co jsem Opatství četla, navíc to není žádná bichle, takže bych ji mohla dát znovu. :)

    Jinak doufám, že březnové čtení vyhraje Vyhoďme ho z kola ven, to mám teď brzy v plánu. Už jsem si ho přinesla i z knihovny. :) Přiznám se, že Kytice ani Hobit nejsou zrovna dvakrát to, po čem bych chtěla sáhnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu moc ráda, když se zase zapojíš, ať už budeš číst, nebo jen shrnovat své dřívější dojmy :) A uvidíme, kdo to vyhraje, mrzí mě, že to tentokrát není dle Tvého ideálu, snad se v dubnu trefíme víc! :)) Měj se moc krásně!

      Vymazat
  4. Přidám se příští měsíc, už jsem hlasovala na goodreads :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates