❀ DUBNOVÁ SOUTĚŽ ❀

| 9:10 17 comments
Ahoj, přátelé!
Zdravím Vás u nové soutěže. Nemám pro ni žádnou zvláštní příležitost, prostě a jednoduše bych Vám chtěla udělat radost :)
Kdo mě sleduje na instagramu, ten ví, že jsem na něm v poslední době sdílela tipy na knížky, které si teď můžete pořídit v Levných knihách. Ale někdo má LK z ruky, nebyl si jistý, zda knihu chce, teď už knihu u něj na pobočce nemají... co já vím, znáte to. Tak jsem Vám tři svoje favority koupila a v následujících měsících si o ně zasoutěžíme. 
Jako prvního adepta tu pro Vás mám Obchodníka se smrtí od Hugha Laurieho. Kniha se před časem objevila i v knižním tipu, článek si můžete přečíst zde. Mně osobně se moc líbila, takže s ní ráda někomu z Vás udělám radost.
Další dvě mám schované na květen a červen, soutěžit se tu tedy bude teď vlastně pořád :) Jaké tituly to jsou, to Vám neprozradím, ale tipovat můžete, budu jen ráda – napište mi prosím své tipy do komentářů ;)

V dubnu tedy soutěžíme o Obchodníka se smrtí

Co je třeba udělat pro výhru?

✨ 1. Musíte mít doručovací adresu v ČR (slovenské čtenáře prosím o prominutí).
✨ 2. Do komentářů mi napište, pod jakou přezdívkou můj blog čtete (GFC Čtenáři v pravém panelu).
✨ 3. Soutěž sdílejte (na Facebooku, na instagramu, na blogu... - kdekoliv chcete) a napište mi prosím, kde jste tak učinili.
✨ 4. Nezapomeňte připsat taky svoji e-mailovou adresu, na které bych Vás v případě výhry mohla kontaktovat!

Dobrovolné body:
✨ 5. Pro další vstupy do soutěže mi napište, pod jakými přezdívkami mě sledujete na Facebooku (tady) a na Instagramu (zde). Tento bod není v žádném případě povinný ;) Můžete si s ním ale přilepšit o dva vstupy.
✨ 6. Dejte mi prosím tip na knihu, která se Vám v poslední době nejvíce líbila a proč.
✨ 7. Napište mi, jakou písničku teď vážně zbožňujete. Nejen knižní, ale také hudební inspirace nikdy není dost :) Za body 6 a 7 nezískáte žádné vstupy navíc, ale uděláte mi hroznou radost, když se o své tipy a o inspiraci podělíte ;)

Soutěž poběží ode dneška, tedy od 4. 4. 2017 do 30. 4. 2017. V prvních květnových dnech vyhlásím vítěze.
Přeju Vám hodně štěstí, mějte se moc krásně a v příštích dnech sem zavítejte – bude spousta článků! ;)

17 komentářů: Povídejte i Vy!

  1. Držím všem palečky! :) Tato soutěž je skvělý nápad, ale tato kniha mě neoslovila. Snad v květnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Káťo, snad se v květnu tedy trefím líp! :)

      Vymazat
  2. 1. Mám :)
    2. lenkaknel
    3. V poslední době mě žádná vyloženě neohromila... doufala jsem v to u Toskánských věží, ale ty mě ve výsledku spíš zklamaly. Proto ti doporučím Kostičas, to je jistota :)
    4. Písničku... já toho teď poslouchám víc, takže bude jednodušší doporučit rovnou celá alba :D Poslední měsíc, dva ujíždím na Re-Evolution a Magic Forest od Amberian Dawn, od Delain We Are The Others, od Epicy The Holographic Principle, pár písniček od Xandrie (Nightfall, Valentine, Dreamkeeper,...) a srdcovka na závěr: The Shadow Self od Tarji <3 Tohle album osobně považuji za její nejlepší vůbec.
    5. lovkyne.pribehu@gmail.com
    6. facebook: Lenka Skutilová, instagram: @storyhuntress

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju za skvělý komentář plný inspirace, a přeju hodně štěstí! :)

      Vymazat
    2. A málem bych zapomněla... na mém blogu teď probíhá narozeninová soutěž, tak přijď zkusit štěstí :)

      Vymazat
    3. Ještě připojuji Xandria - Theater of Dimension, objev posledních dnů, výborný.
      A pak už dám pokoj, slibuju :D

      Vymazat
    4. Na soutěž určitě mrknu, ostatně, už jsem se o něco pokoušela, ale něco je na mě tak složité :D A za tipy moc a moc děkuju, a nepřestávej, ráda načerpávám inspiraci! :) Měj se, Leni! :)

      Vymazat
    5. Neříkej dvakrát :D Doporučuji tedy ještě Voices of Fire od Van Canto a od Nightwish všechno až do roku 2005 a Endless Form Most Beautiful a od Epicy The Divine Conspiracy :)
      Soutěž sdílena na facebooku blogu :) Jinak já jsem nedávno v LK měla v ruce Lásku jako z filmu a tak nějak si teď začínám říkat, proč jsem ji jenom nevzala :D Takže kdyby to byla některá z těch dalších knih, bylo by to super :)
      Taky se měj :)

      Vymazat
    6. Všechno jsem si to napsala a budu poctivě prozkoumávat, díky Ti! A možná, že v tom květnu by ta kniha mohla být taková růžová, se zlatým nápisem, možná si ještě budeš říkat "ještě že jsem ji nevzala!"... uvidíme ;)) :)

      Vymazat
  3. Knihu už doma mám, jinak bych soutěž zkusila :) Všem soutěžícím držím palce ať se zrovna na ně usměje štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn soutěž, ale nezúčastním, neboť knihu jsme knihu už četla a mám ji doma. Takže popřeji všem soutěžícím hodně štěstí.
    A dodávám, že ta kniha je fakt skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Moni, jsem ráda, že se přidáváš k pozitivnímu hodnocení. Snad se s květnovou knížkou trefím lépe a snad zkusíš štěstí :) Měj se hezky :)

      Vymazat
  5. Kristýnko, perfektní nápad, moc se těším, s čím přijdeš v květnu. Rozhodně jsi mě inspirovala skočit do LK, stejně musím tenhle měsíc do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti přeju hodně štěstí, Haničko! Je to tam teď o peněženku ;)

      Vymazat
  6. 1. mám :-)
    2. Marcela Pudichová
    3. Sdílím na Google+
    4. zrzavy.Macicek@seznam.cz
    5. FB - Marcela Pudichová
    6. Teď jsem dočetla Ve stínu černých ptáků a byla to úúúúžasná kniha po hodně dlouhé době :-) Jestli jsi ještě nečetla, tak doporučuji.
    7. Poslední dobou hodně poslouchám Siu - Chandelier, Big Girls Cry, Elastic Heart...
    Děkuji za fajn soutěž, knížku jsem ještě nečetla, tak si budu držet palce :D

    OdpovědětVymazat

Srdečně děkuji každému, kdo zde vyjádří svůj názor, zkušenost, či dojmy. Moc ráda si s Vámi o knížkách povídám a právě Vy čtenáři jste mou největší inspirací :)