PRÁVĚ ČTU | Jákobovy barvy (Lindsay Hawdon) & Manželé odvedle (Shari Lapena)

Ahoj, moji nejmilejší 😻
Vítám Vás u nového článku. Dnes pro Vás mám rubriku Právě čtu! Je úsměvné, jak vždy slibuji, že právě odteď se tu už bude objevovat pravidelně a pak zase nic. Tentokrát to tedy slibovat nebudu, snažit se ale nepřestanu. 
Teď už ale ke knížkám, o kterých Vám chci dnes něco málo povědět. V současné chvíli mám rozečtené celkem tři tituly, jedním z nich je anglické vydání druhého Harryho Pottera, které mi dělá společnost už od ledna. Snad to, já ostuda, teď v dubnu už konečně dočtu 🙈 Dalšími dvěma jsou báječné novinky - Jákobovy barvy a Manželé odvedle.
Jákobovy barvy jsou novinkou od nakladatelství Domino 💖 a je to naprosto neuvěřitelné čtení. Těžké, smutné, ale zároveň velmi krásné. Domino v poslední době vydává naprosto famózní knížky, já se třeba ve své mysli často vracím k Osudům a běsům (recenzi si můžete přečíst tady) a už teď tuším, že Jákobovy barvy se přidají ke knihám, které pro mě jsou důležité nejen po čtenářské stránce, ale také po té lidské. Přestože nemám dočteno, mohu knížku doporučit pro nádherný jazyk a velmi silný příběh.
Manželů odvedle je teď všude plno, hesla "thriller roku" na mě skáčou ze všech možných stran, což já osobně moc nemusím. Přesto jsem ale ráda, že jsem knize dala šanci ihned - ona je opravdu moc dobrá, velmi čtivá, napínavá, zamotaná a autorce nezbývá než vyseknout poklonu za její schopnost příběh postupně vystavět tak, že děj v žádném momentě nepostrádá gradaci a dynamiku. Musím uznat, že takhle si představuji kvalitní thriller. Jsem už téměř na konci, tak uvidím, jak se to celé rozlouskne a zda mě autorka tím finále překvapí příjemně či naopak nemile.
A to je ode mě pro dnešek vše. Vy mi povězte, co právě teď čtete Vy, jak Vás to baví a na co se chystáte dál. Lákají Vás knihy, které teď dělají společnost mně? Co říkáte na Jákobovy barvy, měli byste chuť na takovéto náročnější čtení? A jak vnímáte tu mediální masáž kolem Manželů?
Budu se moc těšit na vaše názory, dojmy, komentáře... 💕
Mějte krásný den!
K
PS Teď mi Blogspot ukázal, že je tento článek zde na blogu již 200. v pořadí! To je neskutečné! Moc Vám děkuji za Vaši podporu a za Vaše ohlasy, kterými dáváte práci na tomto blogu ohromný smysl. Mám Vás moc ráda! ❤ ❤ ❤

20 komentářů :

  1. Já se určitě chystám na Manžele odvedle, už jen ta obálka! JÁ osobně teď začínám číst Karambol od MOBA tak jsem na to zvědavá :) Předešlý díl byl takový nemastný neslaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se líbí :) Obálka Manželů je fakt moc podařená, to máš pravdu :)

      Vymazat
  2. Kniha Manželé odvedle mi dnes dorazila, takže se na ni chci taky vrhnout. A zrovna včera jsem dočetla jinou knihu, tak asi hned dnes sáhnu po MO :)
    Pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem níže, že už máš knížku za sebou, takže jsi to sfoukla podobně rychle jako já (dočetla jsem ještě ten den, kdy jsem publikovala tenhle článek) :) Snad se líbila! :)

      Vymazat
  3. Ať se obě knížky líbí :) Jákobovy barvy mě lákají, ale nejspíše si počkám, až budou v knihovně :) Mimochodem máš opět úžasnou fotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc díky za pochvalu fotky, dělá mi to ohromnou radost. Jinak Jákobovy barvy jsou fakt úchvatné čtení, ale místy hodně těžké, alespoň pro mě. Měj se krásně! :)

      Vymazat
  4. Manželé si chci přečíst :)
    Mně právě dělají společnost dvě knihy - Bouře mečů a Pýcha a předsudek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manželé rozhodně za přečtení stojí, prima detektivní jednohubka :) Užívej si čtení, Káťo! :)

      Vymazat
  5. Manželé odvedle mi mají dnes dorazit. Už na ně čekám od rána, tak snad ta pošta dorazí :D Jinak teď čtu Příliš krátký provaz, zatím mě to celkem chytlo, i když jsem čekala, že mě to spíš bavit nebude - motá se v tom politika, a to já moc nemusím :-) Jákobovy barvy vypadají zajímavě a určitě se budu těšit na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že jsi se dočkala a že už čteš, Marcel :) Jsem zvědavá na celkové dojmy z Provazu, taky jsem po knížce pokukovala, ale odradilo mě to, čeho ses obávala i Ty. Tak jsem zvědavá, co na to povíš. Měj se moc krásně!

      Vymazat
  6. Na Manžele odvedle jsem taky zvědavá, hodně jsme je doporučovala mamce, tak podle toho, jaký názor bude mít ona, zvážím, že se do nich taky pustím.
    Já momentálně střídám mangu a na vedlejší koleji mám Odinovo dítě, ale zatím mi to moc nejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím se čtením palce, já bych zase četla jako o závod, ale nějak mě dostihly povinnosti, takže v dubnu nezvládám dle svých představ. Jinak Manželé jsou fajn, ale zase se z toho v rámci marketingu udělala mnóhem větší pecka, než to ve skutečnosti je. Nicméně čtivé, svižné, prima jednohubka :)

      Vymazat
  7. Kristýnko, jak víš, na obě knihy se chystám a jsem oc zvědavá, jak se mi budou líbit. Pomalu se blížím na konec rozečtené knížky a hned se vrhám na Manžele :)
    Užij si krásné velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, Šári, a jsem zvědavá, co na ně povíš. Manžele už mám za sebou a jak už píšu výš - zase kolem toho byl humbuk a úplně na zadek mě to tedy neposadilo. Nicméně čtení jsem si užila, a to je asi to důležité. Doufám, že i Tebe to bude bavit :) Měj se krásně! :)

      Vymazat
  8. Na Manžele odvedle jsem už koukala ale zatím nevím :) 200? To je parádní! Já se pomaličku blížím k stovce, ale ještě to bude trvat.. Užij si volné dny a ať se ti i dál daří ;) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy bude recenze, tak třeba napoví. Mě kniha bavila moc, ale příběh samotný ě nedostal tak, jak bych si představovala. Nicméně povedený thriller, jen ne taková pecka, jak všichni tvrdí :) Měj se taky moc hezky a moc děkuji za super milý komentář :)

      Vymazat
  9. Tak já jsme včera Manželé dočetla a vrhám se na zhodnocení .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se těším na Tvůj článek, Moni, jsem opravdu zvědavá, jak se Ti kniha líbila! :)

      Vymazat
  10. Ježiš Kristý, ty s těma fotkama teda teďka fakt jedeš ♥ nádhera. A k Jákobovým barvám se mi hrozně hodí (na fotku) levandule, jenže mi děsně smrdí, takže tys to s tím modřencem (doufám, že je to modřenec, aby nebylo faux pas) dovedla k dokonalosti :)
    Já se do knihy pustím někdy teďka v týdnu, moc se těším, ale zároveň se trochu bojím, jestli se jí budu moct dostatečně věnovat (vzhledem k okolnostem). Manželé odvedle mě taky lákají, ale zase ne tak moc, abych si je hnedka běžela koupit :)
    Dobrá, tímto ukončuji svůj závorkový komentář, měj se báječně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko ♥ Moc díky za skvělý komentář! Žádné faux pas, jsou to modřence! Děkuju za chválu fotky, budu upřímná a přiznám se, že jsem z ní sama měla radost a že mi prostě přijde podařená :)
      A k těm Jákobovým barvám, povím Ti, že je to na mě docela těžké čtení, takže to prokládám i jinými knížkami, nedokážu to (zatím) číst ve velkých kusech. Ale kniha je to krásná, ten jazyk je prostě úchvatný. Jsem zvědavá, co na čtení povíš Ty a držím palce, abys měla co nejvíce času a prostoru se knize věnovat. Jsme na tom teď asi dost podobně, takže soucítím na 200 % :) Měj se nádherně!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates