PRÁVĚ ČTU | Hana (Alena Mornštajnová)

Přátelé, vítejte u nového článku! Dnes to bude právě čtu, ale mám tu pro Vás rozepsané dvě recenze, takže snad je nač se těšit a budu ráda, když ke mně v příštích dnech zavítáte :)
Víte, vždy jsem byla zarytý "jednočtenář". Četla jsem jednu knihu a teprve, když jsem s ní byla hotová, posunula jsem se k dalšímu příběhu. Časy se mění, člověk se mění a ze mě je "mnohočtenář". Dnes Vám ale chci ukázat jen jednu z knížek, které právě čtu, Vám všem jistě dobře známou Hanu od Aleny Mornštajnové. Pustila jsem se do ní dnes dopoledne a musím Vám říct, že se mi jen těžko odcházelo k práci. Autorka píše skutečně skvěle a já už po chvilce tuším, že jejím dalším knížkám nejspíše neodolám. Je to celé takové hrozně dojímavé a lidské, jsem zkrátka už teď docela dost unesená. Jak to máte Vy, zamilovali jste si Hanu a Alenu Mornštajnovou také? ♥
Budu ráda, když se v komentářích podělíte nejen o knižní dojmy, ale taky o to, jak trávíte letní měsíce :)

6 komentářů :

  1. Tuhle knihu jsem ještě nečetla, ale snad se k tomu někdy dostanu:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji mám za sebou a moc moc moc doporučuji!! :) Na blogu už je i recenze, a ta mluví za vše.

      Vymazat
  2. Ty budeš táááák nadšená :) Tohle je fakt jedna z mála knih, za kterou bych strčila ruku do ohně :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla jsem táááák nadšená :)) Už je tu i recenze, byla to prostě dokonalost, co dodat.

      Vymazat
  3. Tak o téhle knížce jsem snad ještě nikdy neslyšela. Ale když ji Hanka tak doporučuje, počkám si ještě na tvou recenzi a pak se po ní třeba podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, fakt? Mně přijde, že je hana úplně všude, že jí nejde uniknout - a to je dobře. Recenzi už jsem publikovala a je plná nadšením. Hrozně moc doporučuji, tohle je opravdu něco, co si MUSÍŠ přečíst! :)) Měj se pěkně :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates