🎄 VELKÁ VÁNOČNÍ SOUTĚŽ 🎄

Máme tu Mikuláše, a to je ideální příležitost k vyhlášení vánoční soutěže 😊 Pořídila jsem pro Vás tři výtisky knihy Lež od C. L. Taylor. Tenhle parádní psychothriller vydalo loni nakladatelství Domino, a mně se neskutečně líbil. Od autorky jsem četla všechny tři doposud vydané knihy a Lež považuji za zatím nejlepší kousek. Ostatně, kdybyste váhali, zda je kniha pro Vás to pravé ořechové, můžete nakouknout do mojí recenze, najdete ji tady. O jeden výtisk budeme soutěžit na blogu, o druhý na Facebooku a o třetí na Instagramu. Zúčastnit se můžete všude. 

Co pro výhru udělat?

Vím, jaké jsou teď před Vánoci shony, kdo má čas vypisovat nějaké sáhodlouhé komentáře. Bude stačit pouze následující:
🌟 Buďte pravidelným čtenářem blogu (kolonka v pravém panelu "GFC Čtenáři - Pravidelní čtenáři") a do komentáře mi napište přezdívku, pod kterou Vás v seznamu najdu.
Když budete chtít, napište do komentáře jakýkoliv vzkaz nebo zprávu, budu jen ráda, ale podmínka to není.
Pokud chcete svoje šance na výhru znásobit, mrkněte na Facebook a na Instagram, kde s obdobnými pravidly poběží soutěž o zbylé výtisky.
Ať máte na soutěžení dost času (a taky s ohledem na současnou spolehlivost České pošty), vyhlásím všechny výherce těsně po Novém roce.
Soutěž je otevřena českým i slovenským soutěžícím.
Knihy do soutěže jsem kupovala já, nejsou žádným způsobem sponzorovány.

Okomentovat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates