PŘÍRŮSTKY | Ve jménu Cartera

Máme už skoro konec února a já jsem Vám ještě pořád neukázala poslední lednové přírůstky. Co bych to byla za knihomola, kdybych alespoň jednou za měsíc nezavítala do Levných knih? Naštěstí se mi opravdu daří držet se zkrátka, a pořídila jsem si tedy jen dvě knížky, a to ještě tituly, které jsem si skutečně moc přála. 
Zjistila jsem totiž, že nějakým zoufalým nedopatřením se stalo, že doma nemáme knihu Petr a Lucie. To jsme s mamkou vyhodnotily jako naprosto tristní nedostatek a když jsem zjistila, že mají knížku v LK a navíc v moc hezkém vydání, neváhala jsem.
Podobně lačně jsem skočila po dalším Carterovi, který se na pultech Levných knih objevil. Právě on je většinou mojí omluvenkou pro návštěvu, protože poctivě kompletuji sérii, a je tedy jasné, že i když mám víceméně nakupovací stopku, nenechám si další díly za tu směšnou cenu ujít.
Je to v mém případě možná neuvěřitelné, ale tentokrát skutečně zůstalo u těchto dvou knih. Upřímně Vám povím, že ze sebe zatím mám radost a jen doufám, že mi to vydrží.
Povídejte ale Vy - co nakupovací stopka, dáváte si ji občas? A dodržujete ji? A mám tu nějaké Carterovy fanoušky? Také v LK kompletujete sérii, nebo už knihy doma máte a zbožňujete je (protože z ohlasů se zdá, že jiný vztah ke Carterovi neexistuje)? A pokukujete teď v LK po něčem? Já si určitě nenechám ujít to krásné vydání Utrpení mladého Werthera, které se tam teď objevilo. Budu se těšit na Vaše komentáře, mějte se moc krásně! 💖😊😍


14 komentářů :

  1. Levné Knihy, to je láska. Vždycky tam je něco, co musím mít. Aktuálně je tam taky spousta knih, které bych si ráda pořídila. Například biografie F. Villona, sbírka povídek Dubliňané od J. Joyceho, Bratr Smutek od Lermontova nebo Bílou Nemoc od Čapka (mám už ve stejném vydání Válku s mloky). No a jestli tam mají už i Utrpení mladého Werthera, tak se mi to asi přidává na seznam :D Na tohle bych mohla mít speciální články "Chci si pořídit v LK" :D Ale je to fakt super, LK a antikvariáty jsou místa, kde kupuju knížky nejčastěji :)

    já chci POEzii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych takové články určitě brala, i když je to trochu sebemrskačství - zas toho budu hrozně moc potřebovat, takhle je šance, že mi něco unikne :D

      Vymazat
  2. To vydání Petra s Lucie z LK je opravdu krásné, uvažuji, že bych si ji také pořídila :) O re-readingu nemluvě, to bude asi tak patnáct let co jsem ji četla v povinné četbě k maturitě...

    OdpovědětVymazat
  3. Peter a Lucia je fajn, ale táto kniha ma až tak nenadchla, každopádne určite je super mať doma obľúbenú klasiku :-) Ja som si na tento mesiac dala záväzok nekupovať knihy, ale jednu som si kúpila, našťastie bola v zľave :D Ale dúfam, že do konca mesiaca to vydržím, chcela by som hlavne prečítať čo najviac z neprečítaných kníh, čo mám doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I s takovýmhle drobným porušením je to úctyhodné :) Já se zatím v lednu a únoru na svoje poměry také držím :) Kéž nám to tedy vydrží :)

      Vymazat
  4. Pro Zlobu si taky musím dojít, ale kdy, toť otázka. Kvůli jedné knihy to nemá cenu, počkám si, až mě jich bude lákat více.
    Petr a Lucie je nádherný příběh, četla jsem kdysi na střední :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se ně Petra a Lucii těším :) A jsem zvědavá, co pak v LK vybereš :)

      Vymazat
  5. Ty jo, to bych měla zjistit, který z těch dílů že chybí kamarádce a případně jí to dodat k narozeninám. :D :)

    Werthera bych si nekoupila, ani kdyby byl v sebenádhernějším vydání. Strašně mě ta knížka štvala a pobuřovala. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :)) No a já Werthera nakonec pořídila, tak uvidím, jak moc mě to pobouří :D :))

      Vymazat
  6. super, jsem rada, ze se drzis :-) ja se letos rozhodla pro setreni a zatim se mi dari, stale jen jedna kniha od zacatku roku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, to já až takhle nedokážu :) Navíc teď v březnu jsem se trochu utrhla, ale na moje poměry pořád nepatrně :)

      Vymazat
  7. Toto vydání Petra a Lucie si také musím pořídit! :) Já mám nakupovací stopku po 2 knihách za měsíc. V únoru jsem zakoupila jen jednu knihu a jsem na sebe pyšná! :D :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates