KNIŽNÍ TIP | Do posledního dechu (Robert Bryndza)

Uf, tak tu konečně máme pátek. Já osobně mám za sebou týden hektičtější víc, než by mi bylo milé, takže k víkendu vzhlížím opravdu toužebně. Nicméně mám tu důvod, proč se těšit i na příští pracovní týden, a sice datum 15. března, které znamená vydání 4. dílu série s Erikou Fosterovou od oblíbeného Roberta Bryndzy.
Co se tohoto autora týče, nejsem rozhodně výjimkou - stejně jako spousta dalších čtenářů ho zbožňuju a na každou novou knihu se doslova třesu (a pak ji slupnu jako nic a zase nekonečně dlouho čekám). V titulu Do posledního dechu autor pracuje s motivem zneužívání sociálních sítí, což je téma velmi aktuální a věřím, že v Robertově podání to bude strhující záležitost. Čtenáři mohou očekávat scénář, ve kterém autor pachatele v průběhu knihy odhalí, a následně se věnuje popisu jeho dopadení... Toto schéma už známe z druhého dílu série, z Nočního lovu, uvidíme tedy, jak se s ním Bryndza popere tentokrát.

Zkrátka a dobře, já už se moc a moc těším. Co Vy, také se nemůžete nového Bryndzy dočkat? Jaký díl se Vám zatím líbil nejvíc? Napište mi do komentářů 😊 A mějte se moc krásně!

Mělo to být tvé vysněné rande. Ale místo toho jsi obětí… Šaty nasáklé krví, víčka násilně zavřená. Tak vypadá mrtvá dívka v kontejneru. Detektiv šéfinspektor Erika Fosterová je sice na místě nálezu jako první, případ ovšem nespadá do její kompetence. Tento fakt ale Eriku nedokáže zastavit. Nejprve si musí zajistit místo ve vyšetřovacím týmu, přesto se Erika rovnou vrhne do práce – a rychle odhalí souvislost s jinou, čtyři měsíce starou nevyřešenou vraždou. Obě dvě oběti se našly ve stejném prostředí a zemřely stejným způsobem. Navíc si obě smluvily schůzku po internetu… Když za podobných okolností zmizí další dívka, musí Erika Fosterová, Mossová i Peterson jednat co nejrychleji. Kolik času jim zbývá, než dívku sadistický vrah také zabije? Kdo se skrývá za falešnými profily na Facebooku a láká naivní mladé ženy na schůzku? Jak chytí Erika vraha, který vlastně existuje jen virtuálně?
Obálka knihy i anotace jsou převzaty z webu www.grada.cz.

12 komentářů :

  1. Já myslím, že jako fanoušci máte ještě docela štěstí, že je fakt plodnej, ty čtyři knihy vyšly poměrně v krátkém časovém rozmezí, ne? Určitě se do série taky někdy pustím, prvně chci ale dokoncčit ale některé z těch mých rozečtených a prioritu má určitě Jussi, ráda bych ale pohnula i s Rowlingovou (aka Galbraithem) :)
    Užij si knížku, předpokládám, že se k tobě dostane na recenzi, a měj se moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to jede, ale je to tím, že se dopřekládávaly (to je češtinářská perlička, bože) dříve vydané knihy, uvidíme, jaké bude to tempo dál. Ale jako jo, autor to docela sype :)
      A chápu, Jussi je povinnost, a Galbraitha máme společného, rozečetla jsem Hedvábníka, ale nějak mi to onehdá nesedlo, nicméně stejně chci tu sérii dokončit :) Měj se nádherně Hani :)

      Vymazat
  2. Achjo, až mě mrzí, že budu muset zase čekat na další díl :-D Mně osobně se líbily všechny, i když mám dojem, že každý díl je vždy o kousek lepší, než ten předchozí :-)
    Jinak téma knihy je poměrně aktuální, faktem je, že lidi na sebe prásknou na internetu kde co, žejo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbily všechny, to víš že jo :) A na tuhle se s ohledem na téma těším strašně moc :) Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  3. Tak tohle je jasná volba! Už se nemůžu nového Roberta dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohohle autora nečtu, respektive ještě jsem nic od něj nečetla. Nicméně přeji ti, ať si jeho novou knížku užiješ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na knížku jsem moc zvědavá, brzy mi recenzáček dorazí, takže se samozřejmě těším, jak to Robert Bryndza zase rozjede :)

    OdpovědětVymazat
  6. S Bryndzou jsem ostuda, zatím odolávám a to mám doma ty jeho první dvě knihy! Chjo, snad brzy... Je tak málo času na čtení a tolik prokrastinace ...Grrrr! :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš to dohonit, Moni, věřím, že si padnete do oka :)) Měj se moc krásně!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates