PRÁVĚ ČTU | Selfies (Jussi Adler-Olsen)

Jak jsem si pořizovala Selfies... Když novinka od Jussiho Adlera-Olsena vyšla, hned jsem si ji koupila - i přesto, že mám doposud celou sérii v paperbackovém vydání. Doufám, že Vás pobavím tím, že se ke čtení samozřejmě dostávám až nyní. Ano, ve chvíli, kdy vychází paperbacková verze 😂
Ale ovšemže to nic nemění na tom, že jsem nadšená a na čtení se neskutečně těším. Adler-Olsen je pro mě absolutní zárukou kvality a opravdu nevím, co budu dělat, až autor svoji sérii o oddělení Q ukončí. Selfies jsou sedmým dílem, který slibuje další napínavý případ, ale také odkrytí tajemné minulosti jedné z postav. Já mám za sebou prvních pár desítek stran a je to přesně takové, jaké jsem čekala - boží 💖

Co Vy a tento severský autor? Znáte ho? Máte jej rádi? Jaký díl ze série o oddělení Q Vás bavil zatím nejvíce? A jakou postavu máte nejradši? Budu se těšit na Vaše komentáře 😍

8 komentářů :

  1. Tvoje storky z nákupů knih jsou podobné těm mým :D hlavně mít všechno... teď... hned... a přečíst to za rok..nebo za dva... nebo nikdy :D Já si dávám za cíl pokročit letos se sérií a nemůžu se dočkat, když to půjde dobře se letos propracuju až k Selfies, protože co si budem povídat, Adler je bůh a jsem moc ráda, žes mě k němu tenkrát tak nakopla :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem zase moc ráda, že Ti taky tak sednul a že Tě baví :) Doufám, že se Ti se sérií pohnout skutečně podaří, držím palce a těším se na všechny dojmy :) Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  2. Ano, Selfies jsem musela mít taky hned, jak kniha vyšla. Co o to, že nemám přečteného ještě Marca :D Už s tím budu muset pohnout, trochu mě odrazuje, že právě Marco je Adlerova nejslabší kniha, tak se tomu asi podvědomě bráním, přesto se sérií seknout v žádném případě nechci, protože oddělení Q je srdcovka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, nemyslím, že je důvod se Marca obávat, rozhodně mi nejslabší nepřišel, naopak. Má zajímavé téma, akční zpracování, plus samozřejmě Adlerovy literární kvality. Já si troufám tvrdit, že Tě bude bavit :)

      Vymazat
  3. Tenhle autor mě docela láká, myslím, že to bude další série, kterou jednoho dne rozposlouchám v audio podobě. Hned jak doposlouchám Larse Keplera, kterého namluvil Pavel Rímský.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se pak těšit na dojmy. Já nakonec asi skončím u audioverze Keplera, protože za a) Rímský <3 a za b) nějak mě to netáhne ke čtení, tak by audio mohlo být fajn cestou. Díky za tip! :)

      Vymazat
  4. Miluji Olsena! Stejně jako Ty, mám tenhle díl v pevné vazbě, což mě taky tankuje, protože ostatní knihy jsou v paperbacku, ale co, hlavně, že je mám všechny hezky vedle sebe. Já už mám dočteno a jsem trošku smutná, že mě žádný další díl už nečeká. Zhltla jsem je všechny moc rychle. Doufám, že to není poslední díl. Já bych to snad i obrečela. :D
    A abych Ti odpověděla, nemám přímo nejoblíbenější postavu, ale mám nejradši situace a rozhovory mezi Carlem a Asadem, to se směju i nahlas. :D Nejoblíbenější díl je jednoznačně Složka 64, to je naprostá TOP kniha s dokonalou zápletkou, na konci příběhu jsem četla s otevřenou pusou a vyvalenýma očima. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, moc díky za komentář! :) Představ si, já ještě pořád čtu, nějak mi to zatím nesedlo, ale asi je to jen tím, že mám spoustu práce a času na čtení málo.
      Jinak jsem slyšela, že by dílů mělo být deset, takže nás snad ještě nějaké čekají, snad si to Jussi nerozmyslí :)
      A moc Ti děkuji, že ses podělila o oblíbené situace (samozřejmě souhlasím, protože kombinace Carla a Asada je prostě boží) a oblíbený díl :) Složka 64 byla boží, musím opět souhlasit :) Když ono je to boží všechno... :)) Měj se moc krásně!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates