THE BOOK TALK VLOG #2 | Křest knihy Černooká

Moji milí, váhala jsem, ale nakonec jsem odvahu sebrala... a tak na YouTube najdete nové video. Tentokrát se jedná o krátký vlog ze středečního křtu knihy Černooká. Psala jsem to i do popisku, ale zmíním to i tady - berte tohle video prosím s rezervou, rozhodně nejde o nějaké velké umění, je to jen moje vzpomínka na křest první knihy mojí kamarádky. Sesbírala jsem pár momentů, které mi přišly hezké, a prostřednictvím videa bych se o ně s Vámi ráda podělila. 
Křest proběhl 20. června v Paláci knih LUXOR na Václavském náměstí a kmotrem Aniččiny první knihy se stal známý youtuber Kovy. Pokud mi přísluší to soudit, mohu říci, že se křest nesmírně povedl, byla tam vynikající atmosféra a věřím, že pro Aničku jde o zážitek, na který nezapomene do konce života.
Pokud váháte, zda do Černooké jít, nebo ne, zkuste mrknout na moji recenzi (zde). Snad vás přesvědčí, že tahle prvotina za to stojí. A pro video ze křtu stačí kliknout na obrázek 👇 a hned to pofrčí :)

Okomentovat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates