ČTECÍ PLÁNY | Červenec 2018

Začátek nového měsíce znamená nové čtecí plány! A protože jsem ke konci června znovu chytila svůj čtenářský dech, připravila jsem si na červenec pořádnou kupu knih a pevně věřím, že se mi opravdu podaří je přečíst. Tak se na ně pojďte mrknout a pak mi nezapomeňte napsat, jaké knihy máte na červenec přichystané vy, jestli jste četli některou z mého výběru a jak se vám případně líbila, ale taky třeba to, jestli se chystáte dovolenkovat nebo jaké máte na prázdniny plány 💕
O největší zásobu čtení na první prázdninový měsíc se mi postaraly Bára a Marie z Grady, od kterých mám rovnou pět knih nejrozmanitějších žánrů. V nejbližší době se pustím do psychothrilleru Stíny nad zálivem, na který slýchám ze všech stran jen samé pochvaly, takže jsem samozřejmě hodně natěšená a zvědavá, jaké to tedy bude.
Jako fajn letní oddechové čtení tu mám Zoopisník Miroslava Bobka, což jsou sebrané zápisky ředitele ZOO Praha doplněné spoustou naprosto úžasných fotografií. Už mám v hlavě i formu recenze, která bude trochu netradiční a doufám, že vás bude bavit.
Od oddechového čtení k něčemu vážnému. Na knihu Chlapec, který přežil pochod smrti jsou v Gradě moc pyšní, a právem! Zpracování knihy je nesmírně nápadité a takové sugestivní - to, že se nejedná o lehké čtení, z této útlé knížečky doslova dýchá. A hrozně mě mrzí, že se mi kvůli práci nepodařilo zúčastnit se setkání s autorem Pavlem Taussigem...
Dále tu mám něco od českého autora Richarda Skláře, a sice jeho nejnovější knihu Morgenland, jejíž děj také odkazuje k druhé světové válce. Od autora už jsem si chtěla něco přečíst dlouhou dobu, takže jsem moc ráda, že mám konečně příležitost a jsem přesvědčená, že po dočtení poběžím i pro jeho další knihy.
Posledním kouskem z Grady je novinka Normálně jiní, nad kterou jsme s Marií docela licitovaly, jelikož jsem si nebyla jistá, zda to bude čtení pro mě. Nicméně kniha si ke mně nakonec cestu našla, je nádherná, takže se tu kochám její fyzickou podobou a těším se, až se do ní začtu a třeba si rozšířím své čtenářské obzory.
Protože je léto, obsahují moje plány také nějakou tu romantiku. Nejprve tu mám Život zn. Hygge, který nedávno vydalo nakladatelství Jota. Doufám, že se od knížky dočkám něčeho podobného, jako byl Pojízdný krámek snů, který jsem četla na jaře. Zkrátka milé a pohodové čtení o plnění snů.
A jelikož vždy ráda podpořím autory, kteří knihu nevydali pod záštitou obrovského nakladatelství a musí tak svoje dílo dostat do povědomí čtenářů vlastními silami, neodmítla jsem nabídku recenzovat knihu Navždy od Mayi Sinay. Bude to moje první knížka ve slovenštině, tak jsem na sebe docela zvědavá, jako mi to půjde.
A posledním kouskem je recenzní výtisk od Knih Dobrovský, který jsem dostala na setkání se Sharon Bolton, a sice Dítě Svobody. Thriller o odhalování pravdy a dávných událostí, to já prostě můžu, tak doufám, že mě kniha nezklame.

9 komentářů :

  1. Inu, jako již tradičně se na nic z toho, co ty, nechystám. Obecně budu spíš číst starší knížky, nevím nevím, co s novinkami. :D Ale jako již tradičně mám podobně velkolepé plány jako ty. Celkem jsem si předsevzala deset knížek a už mám dvě přečtené (respektive jedna byla dočtená), tak uvidíme, jak zvládnu ten zbytek. Mám pocit, že červenec začal strašně rychle utíkat, než jsem se vůbec nadála. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať plány vyjdou, já zatím docela makám 😊

      Vymazat
  2. budu drzet palce, at to vsechno stihnes ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak Stíny nad zálivem, tak Normálně jiní můžu doporučit! Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám obojí za sebou a jsou to skvělé knížky. Za mě Stíny lepší, na Normálně jiní už jsem trochu stará 😂, ale obojí bylo prima 👍

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá jak se ti bude líbit Dítě svobody. Budu se těšit na názor ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se k němu blížím 😊 Také jsem zvědavá. Ty jsi ji četla?

      Vymazat
  5. Pěknééé plány .-)
    Já chtěla na konci červan nafotit čtecí letní plány, ale jelikož jsem od začátku července nepřečetla pořádně ani řádku, tak to asi nemá úplně smysl... :-D
    Ale dneska jsme se rozhoupala a otevřela jsem si ve čtečce novou knížku... Tak třeba se čtecí morálka obnoví :-)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates