PRÁVĚ ČTU | Obyvatel (Francis Cottam)

Přeji všem, kdo tento článek čtou, pěkný den a zároveň děkuji prvním návštěvníkům, kteří zde nechávají své komentáře nebo se dokonce přihlásí k odběru. Nad každou interakcí jásám jako malé děcko :) Opravdu moc děkuji!

Dnes první článek z rubriky "Právě čtu". V současné chvíli mám rozečteného Obyvatele od Francise Cottama, jsem na straně 79 a musím se přiznat, že nevím, jestli knihu dočtu.

Vadí mi několik věcí. Zaprvé, není to žádná velká literatura. Hodně jednoduchých vět, často začínajících tím samým slovem. Nějaký ultimátní čtenářský prožitek kniha zkrátka neposkytuje. Navíc se děj docela táhne a je plný odboček, takže se k jádru pudla čtenář propracovává velice pomalu. A konečně, ono i to jádro pudla je pro mě problematické. Já jsem totiž příšerný strašpytel, Detektivky, kde se vraždí a pak hledá maniakální sadistický vrah mi nevadí, ale představa, že se mnou v bytě žije ještě někdo jiný, který mě plíživě sleduje a já to tak nějak tuším? Fuj. 

Myslela jsem si, že budu odvážnější, ale asi ne. Já jsem schopná ve tmě vidět všechno možné i bez této knížky. Na druhou stranu jsem samozřejmě zvědavá, co bude dál, takže ještě knihu nedokládám, ale nejsem si jistá, jestli mi to za to noční plížení na záchod podél zdí a s nůžkami v ruce (ne, nepřeháním) stojí. Dnes jsem četla dopoledne a kolem oběda a i tak jsem se pak bála jít do koupelny. :D

Takže uvidíme, ale každopádně je Obyvatel první letošní nejistotou!

Co zrovna čtete Vy? Podělte se v komentářích, znáte to - nekonečný seznam knih ke čtení není nikdy dost dlouhý :) Mějte se krásně!





Okomentovat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates