MĚSÍČNÍ VÝZVA | Únor 2016

Na konci minulého týdne jsem u Lucy narazila na TBR článek (zde) a pak jsem strávila víkend občasným přemýšlením nad tím, jak je možné, že mě podobný typ článku na knižních blozích nikdy nepraštil přes oči a nepřiměl mě něco podobného také zařadit do kategorií blogu.

A tak jakmile byl čas, usedla jsem před svojí knihovnu a začala vybírat, na co bych v nejbližší době mohla mít chuť. Nehodlám se tím seznamem nechat svazovat, když se mi bude chtít číst něco jiného, prostě budu číst to. Ale i tak jde o zajímavý způsob, jak dosáhnout svých čtecích met a namotivovat se trochu jiným způsobem než je počet knih. 

Na únor jsem si tedy připravila následující tituly:















Myslím, že jde o docela pěkný mix mého nejoblíbenějšího žánru - detektivek a thrillerů - s dalšími tématy. Tentokrát trochu té chick-lit literatury, nefalšované romantiky a pohádky :)

Jednu knihu už jsem splnila, dočetla jsem Marca, kterého jsem s sebou "táhla" ještě z ledna. Kdybyste si chtěli přečíst recenzi, můžete zde.

Co chystáte na únor Vy? Máte nějaký konstruktivní plán, co chcete přečíst? Budu ráda, když se podělíte v komentářích - a klidně nejen tam. Velmi ráda používám Goodreads a budu ráda, když se tam s některými z Vás potkám. Můj profil najdete tady - budu moc ráda, když budu moci nakouknout i do vašich virtuálních poliček.

Mějte se krásně! :)

2 komentáře :

  1. Tyhle články miluju, vždycky mě zajímá, co si dotyčný vybere a zda to splní, ale mně osobně to vůbec nefunguje. Vždycky si dám na poličku stranou tak tři knížky a ty tam pak chuděry leží ještě další rok. Jsem zkrátka hrozně spontánní čtenář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě nikdy nezkoušela, spontaneita nade vše! :) Ale teď tomu chci dát šanci a zatím se teda držím :) Díky za komentář, Hani!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates