Nakladatelství Domino nejnovější akvizicí Albatros Media

Dnes ráno přišla zpráva, kterou jsem vskutku neočekávala. Moje milované nakladatelství Domino se stalo nejnovější akvizicí Albatros Media. A přestože se na všem snažím vidět to dobré, moje srdce je v tomto případě smutné. Přesto, či snad právě proto, bych chtěla Dominu popřát mnoho úspěchů a radostí na další cestě. Pevně doufám, že tento krok bude krokem k ještě zářivějším zítřkům.

Víte, Domino by si zasloužilo ohromné úspěchy. Jejich knihy jsou překládané s láskou a s úctou k jazyku původnímu i českému. Jejich obálky jsou tvořeny s nadšením a s respektem k obsahu knihy. Ale především, jejich příběhy jsou vybírány s nefalšovanou čtenářskou vášní, pochopením pro chutě nejrozmanitějších čtenářů a hlavně s myšlenkou. S onou opravdovou, nefalšovanou Myšlenkou s velkým M, která nezapomíná na to, jak ohromnou mají knihy moc. Knihy mohou – a mají – čtenáře nejen bavit, ale měly by mít také schopnost nastolit závažná témata, otevírat diskuze o problémech současného světa, rozvíjet vnitřní i vnější svět svých čtenářů a v neposlední řadě pomáhat v časech neveselých či náročných. Toto všechno knihy od Domina vždy dokázaly, a bylo úplně jedno, jestli šlo o nejnovější thriller nebo silné příběhy z války. Jednotlivým titulům nikdy nechyběl přesah.

Proto, moje milé Domino, Vám z celého srdce děkuji za to, že jsem poslední roky mohla prožít ve společnosti Vašich knih, že jsem mohla pozorovat ten úžasný rozkvět Vaší produkce a že jsem mohla svými články třeba jen maličko přispívat k tomu, aby se další lidé dozvídali, jak boží jste.

Ale nejvíc ze všeho Vám děkuji za to, že jste mi do života přivedli osobu nejmilejší, mojí Danu, bez které by spousta mých dnů postrádala duhu.

1 komentář :

  1. Mně se vždycky produkce nakladatelství Domino líbila, snad každá recenze, kterou jsi napsala, mě zaujala a měla jsem chuť si knížku přečíst. Navíc je super, že mají obálky jednotnou velikost a podobný nádech, a tak to všechno v knihovně vypadá skvěle a člověk má vážně chuť číst a číst. A skutečně jsem několik knížek z tohoto nakladatelství přečetla. Jen bohužel nestíhám, protože těch knih k přečtení jsou stovky a času je opravdu čím dál tím méně. A někdy, když je čas, není prostě tolik chuť. :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates