READATHON | Jak to proběhlo a jak to dopadlo?

Ahoj!
Tak mám za sebou svůj první readathon, během kterého se mi podařilo přečíst víc než 20 stránek. Hurá! :D Došla jsem ovšem k další poznáním týkajícím se této akce, o kterých bych si s Vámi ráda popovídala.
Tím prvním a nezměnitelným problémem je ten, že u nás doma prostě neexistuje šance, že bych sedla a třeba čtyři hodiny v kuse četla. Pořád se něco děje a já to fakt kradu po čtvrthodinách.
Druhým a změnitelným problémem je fakt, že jsem sáhla po děsných knihách. Neměla jsem šťastnou ruku, jako první jsem si vybrala ke čtení Terapii láskou a byla jsem vcelku zklamaná (recenzi mám sepsanou, snad vyjde brzy, mám jich teď ve frontě hned několik, ale taková Sůl moře má prostě přednost). Druhou vybranou knihou bylo Psycho, do kterého jsem vkládala fakt velké naděje, a taky zatím nic moc. Vůbec to nemá tu správnou atmosféru, styl psaní mi příliš nesedí. Takže volba knih byla chyba, na kterou si příště musím dát rozhodně pozor.  
 Readathon jsem si roztáhla od páteční půlnoci do nedělní půlnoci, s těmi čistými 24 hodinami bych neměla šanci. Z celkových 48 hodin jsem pročetla 8, což se někomu bude zdát málo, ale já jsem docela spokojená. Kromě čtení jsem si opravdu chtěla užít čas s rodinou, pořádně se vyspat, odpočinout si. Za těch 8 hodin jsem zdolala celkem 372 stránek. (Jo, jsem šnek!) Ale hlavně, ten readathon jsem si fakt užila a rozhodně si ho brzy zopakuji. Myslím, že jsem konečně našla styl maratonského čtení, který mi vyhovuje a sedí, z čehož mám velkou radost :)
Vy jste se účastnili? O pár z Vás vím a jsem zvědavá, kolik jste toho přečetli Vy a jak jste si readathon užili...? Budu se těšit na Vaše komentáře a zítra sem koukněte, bude recenze na Sůl moře ;)
Mějte krásný den a podařený týden!
K

16 komentářů :

  1. Na readathon se teprve chystám :) Hezký článek a těším se na recenzi.. měj se krásně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji hodně štěstí při čtení :) Recenze bude brzy :) Taky se měj moc hezky :)

      Vymazat
  2. Já mám hlavní problém čas, když už ho trochu mám, je mi vážně blbé vůči rodině jen sedět a číst. Kdepak, to moc nejde. Já čtu pouze ve vlaku a případně večer, když polovička už spí :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím Ti... Já bych toho takhle po cestách a večerech ale asi moc nenačetla, takže to doháním i doma. U nás čte celá rodina, tak spolu někdy prostě tak poklidně louskáme :)

      Vymazat
  3. Gratuluji!!! :) Za a) k tomu, žes konečně své "prokletí" naplánových readathonů :D a za b) k počtu pročtených hodin i stran! 8 hodin je naprostá pecka! Škoda, že ten výběr knih nebyl nejlepší. Já furt váhám, jestli Terapii zkusit, ale spíš asi budu podvádět a mrknu jen na film, hrají tam mí oblíbení herci, tak to snad bude kvalitní, neviděla's? :)
    Jinak jsi mě teda pěkně naštvala s tím, že recenze na Sůl moře bude zítra :D Dneska totiž odlítám z USA a pojedu rovnou za koníkama, kde nebudu mít internet, takže se k tomu dostanu nejdřív v neděli...chjo :D
    Jsem ráda, že sis to užila a snad nám to někdy vyjde spolu, abychom se mohly trochu hecovat :) Jinak já už jsem tedy skoro na konci Doriana, abych se taky trochu pochválila, heč :D
    Dobrý, končím, je půl osmý ráno, já jsem nevyspalá a za chvíli letím, podle toho ten komentář taky vypadá :D
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc Ti děkuji! :)) Mrzí mě, že se k odpovědi dostávám až teď, ve Tvém offline čase :) Doufám, že jsi cestu zvládla v pohodě a že se statečně vyrovnáváš s časovým posunem :)
      Terapii láskou ve filmové podobě jsem viděla a jak se brzy dozvíš v recenzi, narozdíl od knihy film jednoznačně doporučuju, má bezvadně napsaný scénář a právě film mě motivoval k přečtení knihy.
      Recenze na Sůl moře tady na Tebe jistě počká a já jsem zvědavá, co na ní v neděli povíš :) Užij si čas s koníkama!
      Jo a Dorian :D Chachá, to jsem si na sebe upletla bič! Vůbec s tím nemůžu pohnout, ta kniha mi nesedíííí! Měj se hezky, Hani :)

      Vymazat
  4. Já si myslím, že osm hodin a 372 stran je během dvou dnů super výkon. Já jsem za celý víkend nepřečetla ani stránku. Teda jako, ani stránku něčeho volnočasového. Zato jsem přečetla asi tak pět set krát několik kapitol z biologie a připravovala jsem si referát na Lolitu. Úplně mě frustruje, jak na to čtení v tomhle školním roce zatím nemám skoro žádný čas. Děsně mi chybí léto, kdy jsem četla třeba osm, devět hodin v kuse a pečetla knihu za den.

    Jo a nejsi šnek. Já jsem si to počítala a (jak u čeho teda, náročnější texty, třeba Brown, mi zaberou dýl, než lehčí texty, jako třeba Rowellová) vychází mi to tak 100 stran na dvě hodinky. Nebo že bychom byli šneci obě? :)

    Mrzí mě, že se ti vybrané tituly nelíbily. Já jsem děsně zvědavá na tvojí recenzi na Terapii láskou, protože jsem viděla jen kousek filmu a moc se mi to nelíbilo teda. (A na Sůl moře se taky moc těšim.)

    No, tak třeba příště, až zas bude nějaký readathon, taky konečně přestanu dělat kytku a zapojím se. :) Měj se nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, to se nedá nic dělat. Já Ti můžu jen fandit a přát, ať je tenhle šílený rok brzy za Tebou :) Ale ono to uteče rychleji, než bys chtěla... Držím Ti se školou moc palce :)
      Možná jsme obě šneci, ale myslím, že si obě čtení užíváme, a to je to nejdůležitější. Recenze budou brzy, respektive Sůl moře už tu je a Terapie se taky objeví každou chvílí :) Měj se krásně a moc Ti děkuji za milý komentář <3

      Vymazat
  5. Já vím, proč se podobných akcí neúčastním. vsadím se totiž, že bych najednou neměla ik času na čtení jako jindy... zákon schválnosti. A nebo poslat rodinu na víkend pryč i s pejskem :)
    A určitě nejsi šnek. Taky nejsem rychločtenář a nevadí mi to. Chci si děj vychutnat, ne ho jen zhltnout a říct si... super, zvládla jsem to za tři hoďky :)
    Měj se krásně, Kristý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se mnou to takhle zatím vždy bylo, velké plány a pak nic. Naopak se mi kolikrát stane, že mám zčistajasna volno a můžu si číst, jak je libo... :) Tentokrát to ale vyšlo, tak mám radost. A máš pravdu, taky čtu knihy pro ten prožitek a ne na čas, na druhou stranu, těch knih, které na mě čekají, je TOLIK...! :) Měj se taky krásně a moc děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  6. 372 stran při popisovaných podmínkách je krásný výkon! Máte můj obdiv. Není důležité si přece z toho všeho dělat stres, ale čtení si užít, no ne? :) Pokud budete dělat nějaký vlastní maratón, dejte vědět, přidala bych se taky.
    Taky přeji podařený a pěkný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za poklonu a určitě souhlasím, jde o to si čtení užít :) Vlastní maraton plánuji, jakmile povinnosti dovolí, doufám, že nějaký jedno či dvoudenní bych mohla zvládnout už v listopadu - určitě dám vědět a budu strašně ráda, když budu mít parťáka! :) Moc děkuji za neskutečně milý komentář, mějte se krásně! :)

      Vymazat
  7. Vidím, že nám moc tento čtecí maraton nevyšel :(
    Snad to bude příště lepší a najdeš více času :)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ale zas úplně špatné to taky nebylo :) Děkuju, Luci, měj se nádherně :)

      Vymazat
  8. Každá kniha sedne jinak a když si vybereš něco, co ti sebere dech, tak se to čte mnohem rychleji. Občas se do nějaké takové akce přihlásím, ale pak lituji, protože se vysyktne něco jiného a už nemám čas. Vemi so takový náš čtenářský klub :-D Nabrala jsem si recenzáky a nesplnila jsem si ani tu svoji měsíční výzvu...
    Přeji ti, aby se ti příště dařilo a hlavně, aby sis vybrala něco, co tě prostě nepustí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, máš naprostou pravdu, ve všem :) Ale myslím, že není třeba litovat, že se zapojíš a třeba to nesplníš, každý pokus se přece počítá :) S tím čtenářským klubem - já jsem perfektní případ kovářovy kobyly, Doriana jsem prostě nezvládla, moc mi to nesedlo. Teď máme Draculu, je prvního a já už jedu. Nemá to podle mě smysl lámat přes koleno, někdy to prostě nejde. Moc děkuju za podporu a věřím, že příště už to bude úplná pecka :) Měj se krásně!! :))

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates