PŘÍRŮSTKY | Únor 2017

Ahoj všichni, vítám Vás u nového článku :)
Dneska jsem si pro Vás připravila pravidelné shrnutí uplynulého měsíce, konkrétně únorové přírůstky. Zítra tu najdete přečteno a pozítří výjimečně také měsíční výzvu, tak mrkněte i na další články ;)
Únor byl po knižní stránce moc hezkým měsícem. Dařilo se mi nejen se čtením, ale i s nakupováním, a tím myslím, že jsem nenakupovala zas tak moc. Celkem mi přibylo 13 nových knih.

Řadu přírůstků zahájila hned na začátku měsíce celá série příběhů z Narnie. Tu jsem objednala u megaknih, kde mají tento skvělý komplet s perfektně vyřešenými hřbety knih jen za 611 Kč, což je podle mě naprostá paráda :)

Mám velkou radost, že takové ty "náhodné" (znáte to, jdete kolem knihkupectví, jen nakouknete, a najednou ups :)) přírůstky se v únoru smrskly na naprosté minimum. Jedinou takovou novinkou byl nový příběh Bridget Jonesové. Ten jsem si koupila za odměnu za doktora jako vysloveně oddychové čtení, a svůj účel tahle kniha splnila úplně báječně. Recenzi najdete zde.
Diamantová holubice, novinka od nakladatelství Jota, si ke mně našla cestu trochu jiným způsobem, jako recenzní výtisk. Tento australský krimiromán mě nalákal svojí anotací, ale jeho první stránky mě zatím bohužel spíše zklamávají. Nicméně uvidíme, co bude dál, třeba se to rozjede.

Posledními přírůstky byly antikvariátní krásky z Národní, které jsem si odnesla z našeho dalšího setkání s Haničkou z blogu Hanka the bookworm. Krávu nebeskou jsem si levně koupila právě kvůli ní, protože si pamatuji, že jí se docela líbila. Její recenzi najdete zde. Smrt je mé řemeslo je jediná Merleho knížka, kterou nemáme doma - respektive jsem ji zatím v naší knihovně zatím nenašla, což ale neznamená, že tam není :) Pořídila jsem si také další krasavici do filmové edice od Academie, tentokrát Rozum a cit. Byla jsem zklamaná, že přibyla jen jedna, protože obvykle jich ulovím více :) Poslední novinkou z antikvariátu pak byla Smrt krásných srnců, další u nás zatím nedohledatelná česká klasika.


Únorový souhrn je tedy takovýto:
Počet nových knih: 13
Počet koupených knih: 12
Počet recenzních výtisků: 1
Počet knih jako dárky: 0
Počet vyhraných knih: 0
1. Čarodějův synovec (C. S. Lewis)
2. Lev, čarodějnice a skříň (C. S. Lewis)
3. Kůň a jeho chlapec (C. S. Lewis)
4. Princ Kaspian (C. S. Lewis)
5. Plavba Jitřního poutníka (C. S. Lewis)
6. Stříbrná židle (C. S. Lewis)
7. Poslední bitva (C. S. Lewis)
8. Dítě Bridget Jonesové (Helen Fielding)
9. Diamantová holubice (Adrian Hyland)
10. Kráva nebeská (David Duchovny)
11. Rozum a cit (Jane Austen)
12. Smrt je mým řemeslem (Robert Merle)
13. Smrt krásných srnců (Ota Pavel)
Já osobně si myslím, že byl únor velmi povedený a na všechny knížky, které jsem si pořídila, ale ještě jsem je nestihla přečíst, se neskutečně těším.
Zaujala nějaká z knížek i Vás? Jaká? A které nové krásky si našly cestu do Vašich knihoven? Byl pro Vás únorem měsícem na přírůstky chudším, nebo bohatším?
Budu se moc těšit na Vaše komentáře,
mějte se zatím krásně,
K

32 komentářů :

  1. Tenhle set Narnie mám doma taky! Miluju Narnii :)) Nečetla jsem teda všechny díly, jen čtyři (Lev, čarodějnice a skříň, Princ Kaspian, Plavba a Kůň a jeho chlapec - můj absolutní favorit). Vyrostla jsem na tom. :) Ach jo, Tvoje fotky mě teď úplně přenesly zpátky do dětství a mám hroznou chuť si nějaký díl Narnie zase přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám ohromnou radost, Aničko! :) Jen se do toho znovu pusť ;) Já se teď chystám právě na Koně, tak jsi mě nalákala a těším se o to víc :) Měj se nádherně :)

      Vymazat
  2. Wau, pěkné... :) taky mám zálusk navštívit antikvariát :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kristýnko, máš moc krásné přírůstky! Narnii Ti závidím, také nad její koupí uvažuji, protože jsem kdysi četla celou sérii a milovala jsem ji, stejně jako miluji filmy. :-) Jenže je tolik knih, které bych chtěla, ale bohužel, musím si stanovit priority. ;-)
    Rozum a cit a Smrt krásných srnců máme doma a chápu, proč jsi je musela dokoupit. :-)
    Přeji Ti stejně tak povedený březen.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, moc Ti děkuji za miloučký komentář :)) Priority chápu, to se nedá nic dělat, tak třeba časem... :) Měj se taky moc hezky!

      Vymazat
  4. Achh!!! Tak to sú krásne prírastky! Závidím všetky do jedného. Tá Narnia je v úžasnom vydaní! Užívaj si čítanie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne prirustky. Jsem zvedava, co reknes na Narnii... V tomto pripade totiz davam prednost filmum pred knihami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dva, které jsem zatím přečetla, byly jeden nezfilmovaný a druhý zfilmovaný, a ten nezfilmovaný ě bavil víc, to musím souhlasit. Ale stejně si chci tuhle sérii přečíst, je to kouzelné vyprávění :)

      Vymazat
  6. Svému šéfovi jsem pomáhala vybrat nejhezčí a zároveň nejlevnější kolekci Letopisů a poradila jsem mu právě Megaknihy. Cena byla vážně skvělá a provedení perfektní. KOukám, že jsem nemělaq jediná ten nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné skóre, čtecí i nákupové :) Já jsem měla únor v obou směrech chudý, ale nemůže se pokaždé dařit :)
    Ať se takhle daří i v březnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtecí je online teprve dnes, ale souhlas, dařilo se. tobě držím palce, ať je březen podařenější :) Měj se hezky :)

      Vymazat
  8. Krásné přírůstky, Kristý :) U jakého dílu Narnie momentálně jsi? :) Moc se těším na recenzi té Holubice, taky jsem po ní pošilhávala, tak jsem zvědavá, co na to budeš říkat :)
    Taky jsem zvědavá na tvé hodnocení Krávy, je to hrozně specifické čtení, podle mě ti to buď naprosto sedne anebo ne, uvidíme :) Doporučuji jako oddech třeba po státnicích nebo tak :D
    Měj se překrásně a doufám, že na shledání nebudeme čekat tak dlouho jako posledně - snad by mohl vyjít minimálně ten Svět knihy, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Haničko :) Mám za sebou dva, v březnu se na další dva chystám :) Jinak recenzi budu sepisovat brzy, ale nevím, kdy bude online - můžu Ti ale prozradit to, že třeba právě tobě to nedoporučuji. Strašně jmen, míst, nepřehledné, nepropracované, zápletka nuda. Jsem dost zklamaná.
      Na Krávu se chystám už teď, tak uvidíme, jak se na to budu tvářit :D A na shledání určitě tak dlouho čekat nebudeme - Svět knihy se sice přesně trefil do finální fáze diplomkové hysterie, ale snad to nějak zmáknu.. uvidíme :) Každopádně veletrh letos rozhodně plánuju a samozřejmě že nejlépe ve Tvojí úžasné společnosti! ♥ ♥ ♥

      Vymazat
  9. Série Narnie se rychle a dobře čte, akorát je u ní hodně cítit, že je psána pro děti. Kdybych ji četla před lety, užila bych si děj mnohem více. :D Jinak ta Bridget vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já si i s pomalu se blížící třicítkou umím dětskou literaturu užít. Asi senilním nebo tak :D A Bridget je jako oddechovka super, doporučuju ;)

      Vymazat
  10. Parádní čísla i kousky, nejvíc mě zaujala asi ta Narnie - docela se stydím, že jsem ji ještě nečetla, ale tohle vydání i cena vypadá slibně.
    Pro mě byl únor celkem výnosný, i když v porovnání s tvými čísly nic moc - koupila jsem si 2 knížky, přičemž jednu v angličtině. Ale hlavně jsem si přinesla hodně knížek, které jsem chtěla, z knihovny a navíc už i většinu z nich přečetla, takže v tom mám malé plus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v ní právě taky měla rest, tak jsem ráda, že to alespoň teď doháním :) A hlavně, že Ti to dobře čte, o přírůstky nakonec vůbec nejde. Přeji krásný březen :)

      Vymazat
  11. Krásné kousky :-) Diamantová holubice mě hodně lákala, ale četla jsem vesměs negativní reakce a u tebe to nevypadá jinak, takže asi od knihy upustím. Na nové Brigit jsem byla v kině a byla to pecka! S knížkama ale zkušenost nemám, nicméně mě lákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marcelko :) Přidávám se k té negativní vlně, recenzi budu sepisovat brzy, tak to nebudu rozvádět, ale jsem docela dost zklamaná. Souhlasím s tím, že nová filmová Bridget byla skvělá - mě asi zaujala víc, než knížka, ale i tak knihy taky doporučuju. Je to super oddechové čtení :) Měj se moc hezky!

      Vymazat
  12. Jeee, Smrt je mým řemeslem, na to už se chystám minimálně rok a vždycky mi do toho něco vleze. Musím se k tomu už konečně dopracovat.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také a když mi na to konečně vyšel prostor, nenašla jsem to u nás v knihovně. Tak jsem ráda, že jsem ji hned sehnala, navíc v edici od Melantrichu, ze které už doma nějaké kousky máme :) Až se k ní dostaneš, přeji pěkné čtení - pokud se něco takového dá v tomto případě přát. Měj se hezky :)

      Vymazat
  13. Krásné přírůstky. Komplet Narnie vypadá nádherně :) Já jsem se ještě k sepsání shrnutí nedostala, ale o víkendu už se na to musím vrhnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc těším, Šári, tyhle články jsou prostě oblíbené a i já je mám u ostatních hrozně ráda :)

      Vymazat
  14. Moc pěkné kousky! :) Bridget jsem viděla v kině a byla parádní! :) Knížku bych si ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Mně se film líbil přece jen o něco víc, ale ani kniha nebyla špatná, pěkně jsem si u ní odpočinula, takže doporučuji :)

      Vymazat
  15. Celou sérii Letopisů Narnie mám také doma a už přečtenou - patří mezi mé nejoblíbenější série ♥

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Narnie je skvělá... já mám omnibus, ale časem bych ráda vyměnila za jednotlivé knihy, vypadají mnohem lépe :) Ale všechny knihy vypadají skvěle a doufám, že si užiješ čtení :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuju, Kristý :) Já právě ten omnibus nechtěla, tohle mi přijde praktičtější, takže chápu, že plánuješ změnu :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates