MY ČTEME | Kniha na červen a červenec 2017 & Hlasování na srpen 2017

Přátelé!
Zdravím Vás u nového článku :)
Uf, ani si neumíte představit, jak strašně jsem se nemohla dočkat chvíle, kdy v klidu sednu a začnu Vám psát nový článek. Ještě jednou se omlouvám za to dlouhé ticho, které nastalo na blogu i na všech jiných místech s blogem spojených. Nešlo to jinak, ale jsem moc ráda, že můžu říct, že to za to stálo a že vše dobře dopadlo. Co dobře, přímo výborně! Mám pro Vás v plánu spoustu článků - dlužím toho opravdu hodně a nějakou chvíli to budu dohánět.
Zahájíme to novým společným čtením v rámci klubu My čteme. S ohledem na to, že článek s vyhlášením červnového čtení vychází až 22. 6., protáhneme si společné chvíle s Shakespearem i na červenec, aby to všichni stihli. Touto větou jsem také prozradila výběr knihy - na Goodreads jste si odhlasovali Sen noci svatojánské od Williama Shakespeara.

Fungování klubu je stále stejné - společně čteme a ideálně také píšeme! Pokud píšete článek na blog, nezapomeňte ho s ostatními sdílet na Goodreads v diskuzi, kde máme speciální vlákno pro články a recenze. A jestli se budete svým čtením chlubit na sociálních sítích, nezapomeňte použít nás hashtag #mycteme. Všechny odkazy, které by Vás mohly zajímat, jsou zde:
Goodreads
Facebook 
Instagram
A nezapomeňte hlasovat, výběr na srpen už je otevřený (najdete ho tady) :)
Přeji příjemné čtení a těším se na diskuzi a na Vaše články!
K

2 komentáře :

  1. Tento výběr se mi líbí, a až půjdu do knihovny, musím si tuto knihu půjčit. Budu ji tedy číst až v červenci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi spokojená a že se zapojíš! Ať Tě čtení baví, Káťo, a měj se skvěle :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates