ČTECÍ PLÁNY | Březen 2018

I když to tak venku zatím nevypadá, je tu jaro. Cítím ho ve vzduchu tak hmatatelně, jako Lorelai cítí první sníh 😊 Už se nemohu dočkat, až naplno propukne. A s přicházejícím jarem se u mě také objevují nové čtenářské chutě. Jsem za poslední dobu doslova zahlcená thrillery a přestože jsem si tu koňskou dávku napětí v uplynulých týdnech užívala, cítím, že potřebuju oddech. Moje březnové čtecí plány tomuto záměru naprosto odpovídají, jak sami uvidíte.

Jaké jsou na následující měsíc Vaše plány? Těšíte se na nějakou knihu nějak speciálně? Je něco, čeho se nemůžete dočkat? Budu ráda, když mi to napíšete do komentáře 😊

Ano ano, březnové čtení, pokud mi má nálada vydrží, bude samá sladkárie. Mám tu ještě nějaké recenzní výtisky, ale přinejmenším od poloviny měsíce bych se ráda pustila do svých dlouhodobých přání (Gemina, Selfies, Budu vším, čím mě chceš mít...) a také do nějaké té romantiky. Připravila jsem si Na Větrné hůrce od Emily Brontë, protože tu společně čteme v klubu #mycteme, dále tradičního Sparkse, a protože teď u Arga vychází nové knihy od Jenny Colgan, sáhla jsem po jejím Sladkém krámku, abych si mohla případné nákupy odůvodnit tím, že mi tahle edice doma ubývá 😊
Takže to jsou mé jarní plány... uvidíme, jak (ne)vyjdou.
Mějte se moc krásně 😊

22 komentářů :

  1. Krásné plány, hezky jarně laděné, tak už jen aby tomu taky konečně začalo odpovídat to počasí :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to vypadalo nadějně, a teď prej má zase mrznout! A podobně na bodu mrazu jsou i mé plány :D Zatím to moc nejde :D

      Vymazat
  2. Tak do jara nam jeste neco malo zbyva :-P A Vetrnou hurku bych mela taky vyndat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu držet ať se povede vše přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy! Větrnou hůrku jsem poprvé četla asi před třemi čtyřmi lety. Já čtecí plány dopředu moc nemívám, ale ráda bych sáhla po nějakém thrilleru, které se mi doma začaly kupit po přečtení skvělých recenzí na ně.. Tak uvidím jak to vyjde :)
    Přeji ať se ti čtecí plány podaří.

    OdpovědětVymazat
  5. Byla jsem si v knihovně půjčit Na větrné hůrce, tak se těším, až se do toho pustím. I když to možná bude až někdy ke konci března. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se k tomu asi dostanu až ke konci měsíce, jednak jsem se teď čtenářsky trochu zasekla, a navíc tu mám ještě nějaké recenzáčky :)

      Vymazat
  6. Na větrné hůrce bych si taky chtěla přečíst:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to teď čteme v rámci klubu My čteme, a vypadá to slibně! :)

      Vymazat
  7. Na větrné hůrce a Útěk do samoty mám taky v plánu.. už se těším až odmaturuju a bude jenom číst.. to co chci! :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a držím palce, ať vše dobře dopadne a ať si užiješ parádní čtenářské léto :)

      Vymazat
  8. Já ve vzduchu bohužel cítím pořád ten sníh :( Nechápu, kde se to jaro fláká...
    Krásný výběr :) Na větrné hůrce i Útěk do samoty mám v plánu, jen nevím kdy :D Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kristý! No a tedy ten mrazivý víkend, který nás čeká, ten mě naprosto šokoval :D

      Vymazat
  9. Krásné plány, tak snad se ti povede všechny knihy přečíst. Já jsem od autorky sladkého krámku četla báječný krámek s čokoládou a musím říct, že jsem byla nadšená ♥. Rozhodně sáhnu i po dalších autorčiných knihách :-)

    Přeju pěkné čtení, měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Jani, to moc ráda slyším, já tu edici mám doma docela nasyslenou, tak se těším, že jsou dobré snad fakt všechny :) Měj se moc krásně!

      Vymazat
  10. Já už se na jaro strašně těším! :) Mezi mými čtecími plány je samozřejmě také Hůrka a pustím se do ní hned zítra, jelikož jsem už dočetla povinnou Babičku :) Dále mám rere-ding VA, novinku Na lovu, recenzní výtisk Insomnie a anglickou knihu Cinder :)
    Držím palce, ať Ti čtecí plány vyjdou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také držím a plány palce, průběžně je sleduji, a myslím, že se Ti s nimi daří pěkně :) Cinder mám v plánu věky, snad tedy brzy (ale já to říkám skoro o všem, těch knih je tolik!!) :)

      Vymazat
  11. Tedy musím říct, Kristýnko, že mě u tebe velice překvapil Rosiin sladký krámek snů :) Ale taky bych ráda někdy autorku zkusila, ty její knihy mají tak úžasné obálky, že člověk neodolá. Já mám v plánu Poslední paní Parrishovou, kterou jsem dnes začala, potom si dám asi Za zavřenými dveřmi, protože na ni se těším už hodně dlouho a na konci měsíce bych mohla rozečíst Co zbylo z mojí sestry. Připadá mi, že čtu čím dál míň, tak si dávám skromné plány. Myslím, že na tu třetí knížku se asi sotva dostane v měsíci březnu :) Uvidíme...
    Měj se krásně, Kristýnko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné plány :) Domino kousky už mám, jak víš, za sebou, a jsou to pecky. Na B. A. Paris se chystám taky, ráda bych brzo, ale znáš to... :) Měj se moc krásně!

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates