KNIŽNÍ TIP | Útěk (C. L. Taylor)

Nový týden - nový knižní tip! Stejně jako v posledním článku z této rubriky pro vás dnes mám doporučení na novinku od autora, kterého mám důkladně prověřeného a osvědčeného. Od C. L. Taylor, autorky dnešní novinky, jsem četla už tři knihy a jedna byla lepší než druhá. Mou osobní favoritkou je Lež, nicméně všechny knihy byly nesmírně povedené, a já proto v Útěk opět vkládám ohromné naděje. 
Potěšující je také to, že autorka je poměrně akční a píše ostošest, takže se v budoucnu - pevně věřím - můžeme těšit i na další její tituly, které jsou zatím dostupné v originále - konkrétně na The Treatment, což je prý young adult thriller, a novinku The Fear. Já originálním vydáním těžko odolávám, ale stejně jako v minulosti se to i nyní pokusím vydržet, protože české překlady této autorky jsou božské a já si nechci to první čtení pokazit.
Útěk vychází u nakladatelství Domino právě dnes, koupit ho můžete tady. Já sama se pouštím do čtení a slibuji, že brzy publikuji recenzi, abyste věděli, zda do knihy jít. Já jsem ale přesvědčena, že za to bude stát 😊
Měla byste si dávat pozor na dceřiny věci. A na dceru... Jo Blackmoreovou požádala neznámá žena o svezení. Jo se jí rozhodla vyhovět, ale brzy svého rozhodnutí litovala. Podivná pasažérka totiž zná její jméno, zná i jejího manžela Maxe a navíc má u sebe rukavici, která patří Joeině dvouleté dceři. To, co započne jako neurčitá obava, se brzy přemění na peklo. Proti Jo se spikne policie, sociálka a dokonce i vlastní manžel. Všichni prohlašují, že je špatná matka. Jo protestuje, považuje celou situaci za tragické nedorozumění, a dlouho věří, že se všechno nějak racionálně vysvětlí. Když jí však úřady začnou vyhrožovat odebráním dcery, protože podle jejich mínění není způsobilá plnit rodičovské povinnosti, Jo pochopí, že nastal čas jednat. Probere všechny možnosti, které se nabízejí, a rozhodne se pro jedinou z nich, která jí i malé Elise může zaručit bezpečí. Jo už ví, že jediným řešením je útěk.

8 komentářů :

  1. Tahle knížka má děsivou obálku. Ale skvělou. Nevím, jestli ty obálky nakladatelství Domino vyrábí, nebo přebírá z originálů, ale jsou vždycky skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží, stejně jako obálka Lží, která tu na Tebe pořád čeká... Kdy se konečně srazíme, Vlasti? :)

      Vymazat
  2. Doufám, že se k ní brzo dostanu, ale zatím je bohužel v pořadí, i když bych se do ní nejradši pustila hned :)
    Měj se krásně a budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se na knížku těším a obálka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc podařená :) Tak snad se nám bude oběma líbit. Měj se moc hezky, Šári :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju Kačí. Bude brzy, včera jsem Útěk přečetla a je to skvělá kniha! :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates