RECENZE PRO VL | Hadrový panák (Daniel Cole)

Žhavé novinky Hadrový panák bylo na konci loňského roku všude plno, a jak už bývá u těchto titulů zvykem, i tento měl být thrillerem roku. Já bych to tak famózně bohužel neviděla. Přestože se mi kniha líbila a čtení mě bavilo, objektivně na knize najdete spoustu nedostatků. Co všechno mě zklamalo a proč stejně nejspíš neodolám dalším dílům, to se dozvíte v recenzi, kterou jsem napsala pro literární web VašeLiteratura.cz.

Budu moc ráda, když si recenzi přečtete a napíšete mi, co si o tom myslíte vy. Četli jste Hadrového panáka? Nebo se na něj chystáte? Anebo vás naopak vůbec neláká? Na vaše komentáře se budu těšit.

Recenze – Hadrový panák

6 komentářů :

  1. Naprosto skvělá a vyčerpávající recenze, Kristýnko. A já jsem si s jistotou a nadobro konečně potvrdila, že Hadrového panáka si nepřečtu. A už nad ním nemusím dumat a je mi dobře :))
    Měj se krásně, Kristý, užij si velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuju Šári! Strašně jsi mě potěšila :) A ano, myslím, že tohle můžeš s klidem vynechat :)

      Vymazat
  2. Teda :-) Tvou recenzi jsem přečetla jedním dechem :-) Hadrového panáka doma mám, čeká na svůj čas a rozhodně jsem hodně zvědavá. Já jsem totiž občas slabá a podlehnu reklamním kampaním, zvědavost je mnohdy silnější. Knihu jsem si však nekupovala novou, ale z druhé ruky, radši :-) Trochu se bojím toho zmatečného vyprávění, snad mě to nebude příliš štvát. Ale těším se, musím si jej přečíst co nejdřív.
    Krásné Velikonoce přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Marcelko :) A držím palce, ať Tě knížka osloví více než mě, třeba Ti to sedne :)

      Vymazat
  3. Fíha, já jsem snad na Hadrového panáka nečetla žádnou recenzi, která by knihu vychválila až do nebes. Přitom měla kniha takovou reklamu. Je tragické, že dobré knihy bývají kolikrát opomíjené, právě na úkor mediálních kampaní.
    Knihu mám doma v elektronické verzi, celkem mě láká, abych se sama přesvědčila, jak na tom tedy je nebo není, ovšem nevím, kdy se k ní dopracuju. Popravdě, čím víc recenzí čtu, tím méně se mi do knihy chce pouštět.
    Jinak recenze jako vždy skvělá! Měj krásné svátky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, a je zajímavé, s jakou železnou pravidelností v poslední době dochází k tomu, že mediální propagace se dočkají jen vysloveně průměrně knihy... Je to škoda. Jsem zvědavá, co jednou na Hadrového panáka řekneš, až se k němu propracuješ :)
      Měj se moc hezky Jani :)

      Vymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates