ČTECÍ PLÁNY | Září 2018

A je to tu! Prázdniny utekly jako voda, a je tu nový měsíc a s ním hlavně nový školní rok. Doufám ale v to, že si i v září dokážu udělat čas na čtení jako doposud. Můj plán pro první podzimní měsíc je jednoduchý - přečíst co nejvíce knih a pokusit se splnit alespoň část svého seznamu. Už jsem se totiž naučila, že se mé čtenářské chutě mění ze dne na den, navíc když dorazí recenzní výtisk, dostane automaticky přednost. Skálopevně plánovat proto nejde.

Co vy a začátek nového školního roku? Znamená pro vás návrat do školních lavic, nebo už máte studentské roky za sebou? Jak se těšíte na podzim? A co plánujete číst? Dejte vědět v komentářích! 😊

Jako první tu mám nachystanou knihu od Sharon Bolton, druhý díl její série s Lacey Flintovou Tak to je, tak to bude. S Lacey jsem se naposledy potkala tuším v červnu, a už se mi po ní docela stýská, takže se těším na její další zběsilé dobrodružství. 
Hodně teď jedu na české vlně, proto je v mých plánech zastoupena tuzemská literatura hned třemi knížkami. Nejprve tu mám Petru Soukupovou, do které jsem se v srpnu naprosto zamilovala a od zaklapnutí knížky K moři se nemůžu dočkat, až se pustím do jejího dalšího díla. Na září jsem vybrala knihu Zmizet.
S dalšími dvěma českými autorkami, Viktorií Hanišovou a Jakubou Katalpou, se letos na podzim setkám poprvé. Mám tu připravenou Anežku od Hanišové a Němce od Katalpy a na obě se moc těším. Nedokážu ovládnout svá očekávání a doufám, že mě autorky nezklamou.
Předposledním kouskem je jedna z novějších odeonek, Kde kvete tráva od Han Kang, na níž mě nalákala hlavně Hanka (Hanka the bookworm). Už z prvních řádků je patrné, že je to hodně specifický a svérázný kousek, takže jsem napnutá, jak to na mě zapůsobí.
A na závěr tu mám dlouhodobý rest, Hluboký hrob od Steva Robinsona, který se mi doma povaluje už věky. Teď jsem si od autora dokoupila další dva díly této genealogické série, takže jsem si řekla, že je načase s tím pohnout. Snad se mi to v září povede.

6 komentářů :

  1. U mě bude září ještě takové volnější, od října totiž nastupuju prvním rokem na VŠ, tak uvidíme. :) Proto toho musím přečíst co nejvíc a pohnout s výzvou.. :)
    Přeju krásné čtení, ať se ti podaří přečíst vše co chceš a nová práce ať se vydaří. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tvůj výběr se mi zdá jako samé složité knížky. No, mě čeká třeťák a teda vůbec se do toho nějak nehrnu, protože se bude měnit seznam povinné maturitní četby, s kterou bych už vážně měla pohnout. Já a klasika ? Fňuk, to zas budu mít čtení zhnusené na pěkně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, no já a začátek školního roku je u mě tabu. Práce a práce a práce :-)
    Podzim mám ráda kvůli jeho barevnosti, ale nemusím ho kvůli "plískanicím" - je to tak půl na půl :-D
    Čtecí plán si chci dneska taky určit, v srpnu mi hodně pomohl, a ačkoliv jsem dvě knihy změnila, tak jsem jela ve čtení jako drak! .-)
    Přeji aby ti čtecí plány vyšly. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je to, že jdu zítra do školy, takové zvláštní. Bude to poslední první školní den, protože pak už budou jen zápisy ke studiu na vysoké. :D Ale jako já se vlastně těším, jen je to trochu divný, když nad tím teď tak přemýšlím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně ať se daří a stihneš všechny ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné plány, moc se těším na názory. Soukupová i Katalpa jsou moje srdcovky :) Na Hanišovou se taky chystám, ačkoliv mě tematicky asi víc láká Houbařka a z českých autorů bych ráda brzy pohla s Hájíčkem a chci zkusit Bolavou :) Upřímně zvědavá jsem na to, co řekneš na Han Kang, pro mě to bylo extrémně náročné, ale stejně tak intenzivní čtení a rozhodně si knihu budu muset přečíst v budoucnu znovu :) Další díly od Bolton sháním, ale nějak ne a ne je dohledat, už jsem otravovala i Danču, jestli vydají dotisk :D
    Co se týče školy - letos se do ní vracím hned dvojím způsobem, do školní lavice i za katedru a kupodivu se mi víc líbí za katedrou :D :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates