READATHON | Den nepřečtených knih 2018

Výroční články jsou fajn z mnoha důvodů, a jedním z nich je ten, že si člověk nečekaně často připomene, že je zas o rok starší... Pamatuju si to jako včera, když sepisovala článek k loňskému Dni nepřečtených knih. Byl to jen měsíc, co k nám do rodiny přibyl Arnold, nejpříšernější kočičí satáně a taky největší miláček. Vešel se tenkrát úplně všude a jeho hledání občas byla celorodinná akce na dvě hodinky. Sedím tu dnes, Arnold se válí u mě na stole a je to už velkej kočičí chlap, frajer, co si každýho hned omotá kolem packy - neznám člověka, kterej by si ho nezamiloval.
Utíká to.
Tak, tohle ale samozřejmě není zamyšlení nad tokem času, ale článek o tom, co jsem si letos připravila na čtení. Přestože plánuji readathon, vím, že to asi nebude moc slavné, příští týden mě čekají velké životní změny a ty poslední dny jsou hodně hektické. Nicméně nějaké ty cíle mám, tak na to pojďme společně kouknout.

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o váš výběr pro letošní Den nepřečtených knih... Do jaké z dlouho odkládaných knížek se pustíte vy?

Jako hlavní cíl jsem si vytyčila dočtení třetího dílu Harryho Pottera, anglické vydání Vězně z Azkabanu. Zní to až humorně, ale já už ho mám rozečtený od dubna loňského roku, což mi přijde prostě úsměvné a ráda bych se čtením pohnula. Bohužel, dostala jsem se v ději do takového nijakého momentu, kdy mě moc neláká pokračovat ve čtení a nemůžu se tak prokousat k něčemu záživnějšímu. Snad to tedy v rámci DNK zlomím.
Pokud by celý den proběhl klidněji, než jak to zatím vypadá, ráda bych se pustila i do dalšího dílu klasické série Letopisy Narnie, konkrétně do čtvrtého příběhu o princi Kaspianovi.
A jako takovou zálohu pro případ, že by mě slavné pohádkové příběhy nebavily, mám připravenou také klasiku v podobě útlé knížky Petr a Lucie, a taky trochu české literatury zastoupené Jiřím Hájíčkem, jehož Selský baroko jsem nedávno nakousla jako e-book a od té doby se těším, až budu moci v příběhu pokračovat s papírovou knihou v ruce.
Jak to celé vyjde nebo nevyjde, to netuším, ale doufám, že si poslední prázdninový den po čtecí stránce všichni užijeme. Příjemné čtení vám všem! 📖

4 komentáře :

  1. Já se pouštím do Papírových duchů a žádný záložní plán asi nemám, protože nepředpokládám, že mi zbyde čas na jinou :(

    OdpovědětVymazat
  2. To já jsem se vrhla na Za zavřenými dveřmi a hned poté na Bez šance a teď už načínám Girl Online, takže to vidím na úspěšný poslední prázdninový víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak doufám, že jsi toho stihla co nejvíc! :) Já jsem jenom dočetla Harry Potter und die Kammer des Schreckens a začala se sestřičkou číst Lískulku. :) A vzpomínkové články mám taky ráda. Pro mě jsou takovými výročními články ty o Světě knihy, ty píšu od roku 2013. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já to letos vůbec nedala, už delší dobu se potýkám se čtecí krizí. Doufám ale, že ty sis to užila a něco ze svých plánů splnila :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates