PRÁVĚ ČTU | Rozbití andělé (Graham Masterton)

By | 14 comments
Přeji Vám všem krásný pondělní večer a vítám Vás u nového článku :) 
Setkáváme se nad stejnou rubrikou jako minulý týden, nicméně pevně věřím, že k podobnému "přešlapu" právě teď dochází už naposledy. V posledních dnech nebylo mnoho času, ale přesto jsem si vyšetřila několik chvil na to, abych popřemýšlela, kam blog nasměrovat dál a čím ho zatraktivnit. Přijde mi, že některé rubriky se maličko "slily", čemuž jsem chtěla zabránit. Doufám tedy, že nový harmonogram a nový koncept jednotlivých rubrik bude vyhovovat mně i Vám :)
Dnes tedy o tom, co právě čtu - jsou to Rozbití andělé od Grahama Mastertona, druhý díl jeho série s komisařkou Katie Maguireovou. Po Bílých kostech byla má očekávání obrovská a musím s radostí konstatovat, že mě Masterton vůbec nezklamal. Neuvěřitelně strhující styl vyprávění, originální a velice syrový příběh, to vše v kombinaci se zajímavými postavami. Jsem naprosto pohlcená a nemohu se dočkat, až večer lehnu do postele a začtu se. Již nyní knihu srdečně doporučuji!
Co právě teď čtete Vy? Jste nějakou knihou pohlceni stejně jako já? A jaké máte - pokud máte - zkušenosti s Mastertonem? Baví Vás? Určitě víte, že budu moc ráda, když tu zanecháte svůj komentář a podělíte se o Vaše zkušenosti a názory :)
Zároveň Vás taky chci pozvat na FB stránku blogu - ráda bych z ní udělala takové zákulisní místečko tohoto blogu, ale zatím si tam povídám spíše sama se sebou. Takže když dáte lajk, uděláte mi velkou radost - zde :)
Mějte se nádherně,
K

Každé pondělí: Právě čtu
Každou středu: Knižní tip
Každý pátek: Recenze
Každou neděli: Speciální článek
Každý měsíc: PřírůstkyPřečteno a Výzva

The Book Talk Blog na Google+
The Book Talk Blog na Facebooku
The Book Talk Blog na Twitteru
The Book Talk Blog na Databázi knih
The Book Talk Blog na Goodreads
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

14 komentářů:

  1. Knížka vypadá dobře ;) Bohužel jsem o ní ještě neslyšela... Já se teď začetla do druhého dílu Bohů Olympu, a zatím jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Grahama Mastertona také objevila teprve nedávno, ale je úžasný, už jsem si pořídila všechny knihy ze série. Srdečně doporučuji. Přeji pěkné čtení Bohů Olympu a těším se na recenzi :)

      Vymazat
  2. Já dočítám knížku Noora - druhý díl série Prokletí městečka Palokaski. Pohlcená teda nejsem, ale baví mě to. Od Mastertona jsem zatím nic nečetla, i když o jeho knížkách vím. Host většinou vydává dobrý kousky. Časem bych mohla tuhle sérii zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tebou zmíněnou sérii vůbec neznám, musím se mrknout :) Jinak Mastertona opravdu moc doporučuji. A Host - oni prostě umí. Musím upřímně říct, že je to asi moje nejoblíbenější nakladatelství. Budu ráda, když se k sérii jednou dostaneš a budu zvědavá na dojmy :)

      Vymazat
  3. No takže, předně Ti držím palce, aby Ti vycházela všechna blogovací předsevzetí, já budu z více článků jedině nadšená. (Stále stalkuji tvůj blog každý den :D). No a Masterton - díky Tvému nadšení jsem si tento měsíc zakoupila Bílé kosti a nemůžu se dočkat. Věřím, že si knihu užiju úplně stejně jako Ty. :)
    Měj se krásně, Kristý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá, Hani :) Snad budu stíhat, uvidíme :) A jsem nadšená, že sis pořídila Bílé kosti a jsem úplně natřesená na Tvůj názor!! Doufám, že si Mastertona taky zamiluješ. Hezký večer :)

      Vymazat
  4. Tak předně - ten nový "koncept", jak ty říkáš, mi přijde hrozně zajímavý, a rozhodně ti držím palce (a taky ti trochu závidím tu odhodlanost) s tolika články za týden. A ta fotka je jednoduše božská. A ty kytičky? Rozkošné, rozkošné, rozkošné!

    Strašně se mi líbí to tvé nadšení, možná mě nakonec přiměješ od Mastertona taky něco čapnout a přečíst! :)

    Krásný zbytek večera přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář :) Tvoje slova mě vždy strašně potěší :) Uvidíme, jak dlouho mi ta odhodlanost vydrží, ale pevně věřím, že si na systém navyknu a že to půjde.
      A Mastertona čapni! Určitě! Už ho nebudeš chtít pustit ;)
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Přeji hlavně čas na tvorbu příspěvků, který já občas hodně honím :) momentálně čtu knihu Přežil jsem Buchenwald. Přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, čas schází - na čtení, na psaní, na učení, na práci, na vaření... pořád něco někde doháním. Už jsem se vzdala toho doufání, že jednou budu mít úplně vše hotové a budu mít naprostý klid. Na recenzi na Přežil jsem Buchenwald se budu moc těšit, jsi jedna z mála blogerů, které sleduji, kteří píšou o knihách na toto téma. Přeji, ať se kniha "líbí" - jistě chápeš, jak to myslím. Děkuji Ti za komentář a přeji hezký večer, Šári :)

      Vymazat
  6. Knižka vypadá hodně zajímavě a klobouk dolů před harmonogramem :D
    Já i kdybych chtěla tak pravidelně čas nemám :D Když nepočítám vysokou, práci, přítel, pes, rodina a koníčky tak jedině mé večery slouží ke spaní a to ne vždycky mám čas. Navíc se snžím psát dva blogy a je to síla :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha byla perfektní, srdečně doporučuji! Jinak zvládnout harmonogram dá zabrat, to jo, jedu na předpřipravených článcích - kdykoliv je čas, fotím a píšu jako o život :D Já osobně studuju magistra, mám dvě práce, pravidelný tréninky, víkendy s rodinou, co nejvíc čtení... a abych byla upřímná, někdy se teda spíš plazim s jazykem na vestě než žiju :D Ale lepší než nedělat nic! A je jasné, že jakmile člověk spravuje víc nějakých internetových prostorů, dává to zabrat. Tak ať Ti jde vše od ruky a ať se daří! :) Děkuji za komentář, měj se moc hezky, Katy :)

      Vymazat
  7. Já teď dělám re-reading Pratchetta a rozhoduju se, jestli udělám seriál na blog nebo ne. Absolutně nezvládám žádný blogový harmonogram, to ti moc závidím :) Máš to tu moc příjemný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, moc děkuji za komentář :) Představ si, že já ostuda jsem od Pratchetta ještě vůbec nic nečetla! Budu to už muset napravit. Jinak harmonogram dává zabrat, zrovna v pondělí jsem to kvůli zkoušce prostě nestihla, ale je to docela fajn - myslím, že je to příjemnější pro mě i pro čtenáře, že ví, co mohou čekat :) Ale někdy to stíhám s jazykem na vestě :) Měj se krásně a moc Ti děkuji za pochvalu a milá slova, potěšila jsi mě, moc! :)

      Vymazat

Srdečně děkuji každému, kdo zde vyjádří svůj názor, zkušenost, či dojmy. Moc ráda si s Vámi o knížkách povídám a právě Vy čtenáři jste mou největší inspirací :)