BOOKSTAGRAM | Nová výzva #kniznilistopad

Protože bookstagramových výzev není nikdy dost 😊

Když v létě přišla jedna z mých nejoblíbenějších blogerek, nám všem jistě dobře známá Narciska, s vlastní instagramovou fotovýzvou, byla jsem nadšená a s chutí jsem se zúčastnila. Navíc mě hrozně těšilo sledovat, jak se můj instagramový feed zaplňuje tématickými letními fotkami od mých oblíbených blogerů i neblogerů.
A protože podzim je stejně krásný jako léto a protože těch kouzelných podzimně laděných fotek není nikdy dost, rozhodla jsem se, že bychom si mohli podobnou fotovýzvou zpestřit prozatím alespoň listopad. Tady ji tedy máte, budu ráda za sdílení a především za Vaši případnou účast.
Nezapomeňte, že výzva je zábava a nejde o to, splnit každý bod. Foťte až budete mít chuť a inspiraci, sdílejte na Instagramu a klidně i na Facebooku, nezapomeňte na hashtag #kniznilistopad, případně - když budete chtít - mě i označte na fotce @thebooktalkblog, a užijte si to! 🍁🍂🍃

10 komentářů :

  1. Skvělý nápad! :)
    Listopad a celkově podzim miluji, takže se rozhodně zkusím zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že aspoň pár bodů bych mohla zvládnout :) Obě Vás s Narciskou obdivuji, kolik bodů dokážete vymyslet!
    Měj se krásně, Kristý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji (děkujeme) Hani a těším se na Tvé božské fotografie! ♡

      Vymazat
  3. Jee to je super, urcite se zucastnim:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to velice lákavě a snad budu mít chuť se zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates