KNIŽNÍ TIP | V dobrém i zlém (Michelle Sacks)

Říká se, že léto je okurková sezóna, ale já si dovolím nesouhlasit. Aspoň v nakladatelství Cosmopolis se pěkně činí a na polovinu srpna si přichystali skvělou thrillerovou novinku V dobrém i zlém. Tento titul slibuje pořádně mrazivé čtení plné lží a polopravd, příběh obestřený těžkým dědictvím minulosti a postupné odhalování toho, zda i ve skutečnosti jsou věci takové, jaké se na první pohled zdají. Zkrátka a dobře, tahle novinka je přesně něco pro mě a už se nemohu dočkat, až se k ní dostanu a přečtu si ji, protože u Cosmopolis vím, že pravděpodobně nebudu vůbec zklamaná. Všechno moje těšení pak dovršuje minimalistická, ale velmi sugestivní obálka, která se podle mě povedla na jedničku s hvězdičkou.

Co říkáte, zaujala Vás novinka V dobrém i zlém?

Napínavý psychothriller plný nečekaných zvratů, který provokativně odhaluje temnou stranu manželství, mateřství a přátelství. Bezmezně milující manželka, oddaný manžel, opečovávané dítě. Američané Merry, Sam a Conor jsou perfektní rodina, žijící na perfektním místě. Merry si domácký život nemůže vynachválit – pečení, práce na zahradě, péče o malého syna. Sam začíná po odchodu z univerzity s novou kariérou filmaře. Občas se přistihnou, že sami nevěří tomu, jak šťastní jsou. Tady na švédském venkově, kde začínají žít svůj nový perfektní život. Když je v jejich švédském ráji navštíví Merryina kamarádka Frank, stane se okamžitě součástí rodiny. Sblíží se s malým Conorem. A se Samem. Frank a Merry jsou skoro jako sestry, proto Frank okamžitě odhalí věci, které ostatním unikají. Faleš a zradu, kterým se dá při pohledu na tuhle pohádkovou rodinku těžko věřit. Ale jenom Frank ví, co se tady skutečně odehrává… Kdo je manipulátor a kdo oběť?
Obálka i anotace jsou převzaty z webu www.grada.cz.

3 komentáře :

  1. Já nedávno zase zkusila Larse Keplera a sice se mi to líbilo, ale na nějakou dobu si chci od thrillerů odpočinout. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už máš přečteno? Já finišuju, brzy budu sepisovat recenzi :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates