PŘEČTENO | Květen 2018

Dnes pro vás mám další hromádku přečtených knih, tentokrát květnovou. S příchodem léta se moje čtecí tempo nějak zvláštně utlumilo, nevím proč, ale v květnu mi čtení zkrátka nějak nešlo od ruky. I tak jsem zvládla celkem hezkých pět knížek, které vám v dnešním článku ukážu a o kterých už jste ode mě párkrát slyšeli.

První květnovou přečtenou knížkou byli již stokrát opěvovaní Probuzení bohové. Do sci-fi série Sylvaina Neuvela jsem se beznadějně zamilovala, a přestože jsem čekala, že druhý díl bude skvělý, jeho úchvatnost mě dostala víc, než jsem tušila. Byla to paráda a já už se nemůžu dočkat finálního dílu, který bude bez nejmenších pochyb naprosto epický.
Pokračovala jsem zde na blogu již mnohokrát opěvovanou novinkou od oblíbeného autora Simona Mawera. Jeho Prague Spring je dílo bohaté po jazykové i obsahové stránce, v těchto dnech navíc o to zajímavější, že si připomínáme 50 let od událostí srpna 1968. Velice doporučuji!
V květnu jsem také zkusila debutovou sbírku povídek od šestice mladých autorů. Šestero je super hororový začátek pro ty z vás, kdo tenhle žánr teprve zkouší, nebo pro podobné strašpytle, jako jsem já.
Čtvrtou knihou byla v květnu novinka z Domina, božská Madona z hor, která mě ohromila jazykem, prostředím, a samozřejmě osudovým příběhem Marie Vittorie, která v období druhé světové války prožívá těžké chvíle zapříčiněné válečnými událostmi i obyčejnou lidskou malostí.
Měsíc jsem uzavřela opět knihou od Domina, a sice překrásným novým vydáním knihy Už mě vidíš?, která představuje první díl oblíbené série s Lacey Flintovou. Autorka těchto detektivních příběhů je u nás oblíbená, a není vůbec divu. Grandiózní kriminální příběh i živoucí prostředí vyprávění tvoří dohromady charakteristický knižní zážitek, který milovníkům thrillerů umí dopřát snad jen Sharon Bolton.

2 komentáře :

  1. Hezky pěkně, už jsi u května :)
    Jsi mi připomněla, že bych měla sepsat ohlednutí za červenec .-)
    Jak jsem ti už psala u recenze na Prague Spring, kniha by mě dle tvého článku lákala, ale v češtině.

    OdpovědětVymazat
  2. Probuzeni bohove me taky lakaji, ale pockam si, az budou vsechny dily :-)

    OdpovědětVymazat

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates